Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Vraag
Beste antwoord (via Darkfreak op 15-10-2019 09:21)
Alle reacties
Hij stat op Nederlands ..BurnsMM schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:22:
Staat je telefoon op Nederlands of Engels? Als mijn telefoon op Nederlands staat is het ook grijs. Zodra ik mijn telefoon op Engels zet is de optie beschikbaar.
BRB, even testen
EDIT:
Godver. .....
Dat was het gewoon ..
Niet normaal

[ Voor 11% gewijzigd door Darkfreak op 15-10-2019 09:21 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Voor mij gelukkig geen probleem.BurnsMM schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:25:
Fijn. En het nadeel hiervan is dus dat als ik mijn telefoon op Engels zet ook google maps de gesproken instructies (Met spreek straatnamen uit) in het Engels zet. Je kan voor zover ik weet niet de combinatie telefoon in het Engels met Google Maps in het Nederlands (Inclusief straatnamen).
Ik heb Waze voor navigatie, en die heb ik op Engels zonder straatnamen (Simpelweg omdat ik de stem 'Nathan' zo fijn vindt XD)
Edit: vind nu dit https://androidworld.nl/a...ntgrendeling-geactiveerd/ ik neem aan dat mijn telefoon het gewoon nog niet kan...
[ Voor 59% gewijzigd door BeunPC op 15-10-2019 18:31 . Reden: Meer informatie gevonden ]
Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. R.I.P. Domtoren
echt waar; het beste antwoord dat ik na een week zoeken heb gevonden!! TOP!!!BurnsMM schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:22:
Staat je telefoon op Nederlands of Engels? Als mijn telefoon op Nederlands staat is het ook grijs. Zodra ik mijn telefoon op Engels zet is de optie beschikbaar.