Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De standaard, Word, Excel, Youtube, en gaming op 1080p, ik heb een 144Hrz scherm maar heb me geen illusies over mijn huidige GPU, de 144Hrz is dus geen target
.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Omdat ik geen GPU ga vervangen op dit moment dacht ik met een budget tussen de € 600,- en € 700,- weg te kunnen komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G neem ik mee.
De rest in de kast wordt vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien alles vervangen wordt op de GPU na, alles dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gezien de ontwikkelingen van AMD ligt daar nu de voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Met de komst van de Oculust Link is een moederbord met een USB-C aansluiting wel een nice to have.
RGB componenten liever niet, ik houd het graag rustig
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zie ik nog wat commentaar en laatste blik op de samengestelde build icm mijn huidige GPU. Is alles ook echt compatibel, is er een zwaardere voeding nodig (uitbreiding van GPU zal waarschijnlijk in de AMD RX5700 range komen te liggen), is het geheugen correct etc.
En dan het lijstje nog:
De standaard, Word, Excel, Youtube, en gaming op 1080p, ik heb een 144Hrz scherm maar heb me geen illusies over mijn huidige GPU, de 144Hrz is dus geen target
Wat mag het systeem gaan kosten?
Omdat ik geen GPU ga vervangen op dit moment dacht ik met een budget tussen de € 600,- en € 700,- weg te kunnen komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G neem ik mee.
De rest in de kast wordt vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien alles vervangen wordt op de GPU na, alles dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gezien de ontwikkelingen van AMD ligt daar nu de voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Met de komst van de Oculust Link is een moederbord met een USB-C aansluiting wel een nice to have.
RGB componenten liever niet, ik houd het graag rustig
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zie ik nog wat commentaar en laatste blik op de samengestelde build icm mijn huidige GPU. Is alles ook echt compatibel, is er een zwaardere voeding nodig (uitbreiding van GPU zal waarschijnlijk in de AMD RX5700 range komen te liggen), is het geheugen correct etc.
En dan het lijstje nog:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,99 | € 79,99 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 75,99 | € 75,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 120,- | € 120,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 677,98 | ||