Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laatste check vervangend systeem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Matroxion
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:05
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De standaard, Word, Excel, Youtube, en gaming op 1080p, ik heb een 144Hrz scherm maar heb me geen illusies over mijn huidige GPU, de 144Hrz is dus geen target :).

Wat mag het systeem gaan kosten?
Omdat ik geen GPU ga vervangen op dit moment dacht ik met een budget tussen de € 600,- en € 700,- weg te kunnen komen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G neem ik mee.
De rest in de kast wordt vervangen.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien alles vervangen wordt op de GPU na, alles dus.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gezien de ontwikkelingen van AMD ligt daar nu de voorkeur.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Met de komst van de Oculust Link is een moederbord met een USB-C aansluiting wel een nice to have.
RGB componenten liever niet, ik houd het graag rustig :)

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zie ik nog wat commentaar en laatste blik op de samengestelde build icm mijn huidige GPU. Is alles ook echt compatibel, is er een zwaardere voeding nodig (uitbreiding van GPU zal waarschijnlijk in de AMD RX5700 range komen te liggen), is het geheugen correct etc.

En dan het lijstje nog:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 195,-€ 195,-
1MoederbordenMSI B450 Tomahawk MAX€ 115,-€ 115,-
1BehuizingenFractal Design Meshify C€ 79,99€ 79,99
1Geheugen internCrucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK€ 75,99€ 75,99
1VoedingenCorsair RM550x (2018) Zwart€ 92,-€ 92,-
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 120,-€ 120,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 677,98

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ready 2 Buy.

Kast die type C is, is niet met USB-C front. als je alleen moederbord aansluiting bedoelt, daar zijn er meer van.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Matroxion
@Hackus Klopt, de aansluiting van usb-c was dan ook gespecificeerd op het moederbord, op de kast kan maar vind geen redelijk geprijsde kast met een usb-c aansluiting, daarom voldoet een aansluiting voor mij op het moederbord ook.

Bedankt voor de input iig :)

• Matroxion
Ik zie in verschillende topics met de zelfde processor ook mensen die een extra cpu koeler erbij pakken, is dit weer nodig voor AMD? ik dacht dat de meegeleverde koelingen voldoende waren.

Deze zie ik dan veel voorbij komen, is het verstandig deze erbij te doen en de meegeleverde koeler te laten voor wat het is?
pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B