Toon posts:

My First Case Mod (matriaal gezocht)

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn eerste case mod gaan maken en heb op het internet wat leuke ideetjes opgedaan. Het enige waar ik nog echt naar op zoek is is een NEOn lamp Afbeeldingslocatie: http://www.coolcasemods.com/products/lightkits/neongreen.jpg
Nu waren die te koop op http://www.oc-shop.nl maar daar zijn ze niet meer leverbaar.

Heeft iemand anders een adresje?
ALvast bedankt

Oh ja moet ik nu wel of niet een Dremel gebruiken want hier hoor ik ook 1001 verschillende verhalen over. De een zegt Dremel en de ander decopeerzaag :?

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 17:11
kijk eens op www.conrad.nl

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Ik raad je aan om eerst de search te gebruiken, staat vol met info over welke winkels en waar. Staan ook hele mooie discussies over de keuze tussen decoupeerzaag / figuurzaag / dremel / bijl.

Verwijderd

ff met de auto naar adam naar www.muco.nl

• Denhomer
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Geen neon gebruiken, ccfl is stukke beter, het is ultra klein en geeft zeker evenveel licht in je case

Verwijderd

ELKE auto-tuning shops hebben neon lichten voor in wagens, die werken op 12 volt dus de aanpassing die je moet maken is miniem...

Verwijderd

CCFL moet je halen by stuitenendebruin...

Verwijderd

of DiL

Verwijderd

regenboog.net heeft ook mooie ccfl lampies.. 30,- voor 30cm met zo'n 12V ding.. :)

• DutchPlayer
  • Laatst online: 11-11-2025
www.comptechworld.nl daar verkopen ze ook van die TL buisies

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 10:36 schreef EO het volgende:
[..]

Oh ja moet ik nu wel of niet een Dremel gebruiken want hier hoor ik ook 1001 verschillende verhalen over. De een zegt Dremel en de ander decopeerzaag :?
Dat ligt er maar net aan wat je uit je kast wilt halen. Is het een vierkant ofzo dan wil het wel net zo makkelijk en stuk sneller met een decoupeerzaag. Wil je echter een logo met veel hoeken etc dan is een Dremel aan te raden.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips.

Het idee:
Een rechthoekig raam boven op de kast en in de zijplaat wil ik een groot weed blad hebben. Ik zal hier dus de dremel voor moeten lenen bij een vriend. Alleen zijn de slijpdingetjes die je er bij krijgt niet geweldig maar daar kom ik wel uit.
Pagina: 1