Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn telefoon: Xiaomi Mi A3
De app die niet werkt: Buienalarm
Ad blocker: Blokada

Ik heb Blokada op mijn A3 geïnstalleerd. Dat werkt op zich prima. Helaas werkt Buienalarm echter niet meer. Ik heb de app toegevoegd aan de apps-uitzonderingen-lijst, maar dat maakt niet uit. Als ik Blokada uitzet, dan werkt Buienalarm wel weer, waarmee ik volgens mij bewijs dat het aan Blokada ligt. Met niet werken bedoel ik dat de app wel start, maar vervolgens blijft laden tot ik een spreekwoordelijke ons weeg.

Heeft iemand een idee of dit op te lossen is? Om nou iedere keer Blokada uit te zetten als ik Buienalarm wil gebruiken is ook zo wat. ;)

Aanvullend: ik heb de volgende host lists aan staan:
- Energized Blu
- Goodby Ads by Jerryn70
- Xiaomi blocker by Jerryn70

Als ik Xiaomi blocker uitzet, dan werkt buienalarm wel (thx @l3art !), maar ik wil die lijst dus aan hebben staan.

Nee, dan werkt het dus ook niet. 8)7

(Ik heb de developer overigens ook gemaild.)

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 14-10-2019 14:49 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Best kans dat de buienradar pas z'n eigen content gaat laden wanneer de advertenties geladen zijn. Om dus zeker ervan te zijn dat de advertentie te zien is. Is ten slotte hun inkomstenbron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kaalus schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:05:
Best kans dat de buienradar pas z'n eigen content gaat laden wanneer de advertenties geladen zijn. Om dus zeker ervan te zijn dat de advertentie te zien is. Is ten slotte hun inkomstenbron.
Ik heb de 'remove adds'-optie een tijdje terug aangeschaft, maar die lijkt in dit geval genegeerd te worden.

Overigens heb ik van buienalarm nog geen reactie.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!