Ik vond dit op internet https://www.compustunt.nl/Game-PC-08 is het zijn geld waard? Iemand die mij een duidelijk antwoord kan geven?
Vraag
Alle reacties
Als je geen duidelijk vraag stelt, kan je ook nooit een duidelijk antwoord verwachten. Aangezien je alle vragen niet beantwoord hebt.
Maar even in het wilde weg (duidelijk): Nee
Er zit geen SSD in bv en de meeste onderdelen staan niet duidelijk omgeschreven.
Maar even in het wilde weg (duidelijk): Nee
Er zit geen SSD in bv en de meeste onderdelen staan niet duidelijk omgeschreven.
[ Voor 18% gewijzigd door ThaPegasus op 14-10-2019 00:05 ]
Dat is voor jezelf om te bepalen uiteraard, de componenten zijn dit:
Intel Core i7-9700K Boxed -> 388 euro
Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6G -> 365 euro
Gigabyte H310M S2H 2.0 -> 63 euro
(ter indicatie)Seagate Desktop HDD, 1TB -> 37 euro
Sharkoon TG4 (rode leds) -> 38 euro
(ter indicatie)Cooler Master MasterWatt Lite 600W -> 54 euro
(ter indicatie)Crucial CT2K8G4DFS8266 -> 64 euro
== 1009 euro
Dit betekend dat je 160 euro betaald voor assemblage + garantie. Daarnaast zijn zeker niet alle componenten de beste "bang for the buck", voor 1000 knaken kan je een betere pc in elkaar zetten.
Intel Core i7-9700K Boxed -> 388 euro
Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6G -> 365 euro
Gigabyte H310M S2H 2.0 -> 63 euro
(ter indicatie)Seagate Desktop HDD, 1TB -> 37 euro
Sharkoon TG4 (rode leds) -> 38 euro
(ter indicatie)Cooler Master MasterWatt Lite 600W -> 54 euro
(ter indicatie)Crucial CT2K8G4DFS8266 -> 64 euro
== 1009 euro
Dit betekend dat je 160 euro betaald voor assemblage + garantie. Daarnaast zijn zeker niet alle componenten de beste "bang for the buck", voor 1000 knaken kan je een betere pc in elkaar zetten.
Intel boxed koeler is onvoldoende voor een 9700K en de alternatieven zijn weinig interessant voor een 8 core cpu. Een 9700K wordt door Intel zonder boxed koeler geleverd en dat is niet zonder reden.
Het Gigabyte H310 bordje gaat over zijn nek van die 9700K. Onbegrijpelijke combinatie.
Cooler Master 600w doet mij vermoeden dat er een Masterwatt Lite wordt gebruikt wat een slechte voeding is.
Geen ssd standaard. Meerprijs voor een ssd is niet erg hoog maar wel onduidelijk welk merk en type je krijgt. Zal een of ander budget gevalletje als een Kingston A400 zijn vermoed ik.
Dus nee, al met al is dit geen aanrader.
Het Gigabyte H310 bordje gaat over zijn nek van die 9700K. Onbegrijpelijke combinatie.
Cooler Master 600w doet mij vermoeden dat er een Masterwatt Lite wordt gebruikt wat een slechte voeding is.
Geen ssd standaard. Meerprijs voor een ssd is niet erg hoog maar wel onduidelijk welk merk en type je krijgt. Zal een of ander budget gevalletje als een Kingston A400 zijn vermoed ik.
Dus nee, al met al is dit geen aanrader.
[ Voor 27% gewijzigd door Uszka op 14-10-2019 06:57 ]
prebuild pc's zijn altijd problematiek. het is niet duidelijk wat je precies krijgt kwa SSD.
alternate kan voor minder geld een pc samenstellen naar keuze. ik zou daar eens een pc samenstellen.
alternate kan voor minder geld een pc samenstellen naar keuze. ik zou daar eens een pc samenstellen.
Zo kunnen we er niets mee. Begin eens bij DAA beleid.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()