Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Budgetthuis ervaring?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.425 views

Vraag

• supercop7373
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 02-07 22:03
Aangezien ik op dit moment bij Budget energie heb lopen zag ik dat ze ook Alles in 1 aanbieden.

Iemand ervaring met deze firma? Met mijn energie loopt alles prima. Echter stap ik elk jaar over en dan loop je hier dus €5,- per maand aan combi korting mis als je geen energie/gas afneemt.

https://www.budgetthuis.nl

Beste antwoord (via rens-br op 14-10-2019 09:21)

• Dennis-L
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 06-07 07:15
Volgens mij is daar al een heel mooi topic voor

[NLE / Budget Alles-in-1] Ervaringen & discussie - Deel 1

Alle reacties

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Dit zijn typisch van die partijen die enkel als reseller werken. Ze leveren ook geen energie, enige wat ze doen is op papier energie inkopen en aan jou verkopen. Zelfde met internet/tv/bellen, ze kopen het in bij partijen als KPN en verkopen het met minimale marge door. Wil je weten wat de kwaliteit is, kijk dan naar KPN.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 06-07 07:15
Volgens mij is daar al een heel mooi topic voor

[NLE / Budget Alles-in-1] Ervaringen & discussie - Deel 1

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
@supercop7373 zoals @Dennis-L ook al aangeeft hebben we een heel mooi topic daarvoor, daar kan je prima even in kijken.

Hier komt dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True