Geld verdienen met websites?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.256 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1264154

Topicstarter
Mijn vraag
...
Hoe verdienen grote websites veel geld
met alleen reclame zal het toch niet lukken om veel geld te verdienen?
Ik wil beginnen met websites maken en dan proberen om net zo groot te worden als

Weeronline
Tweakers
Voetbalzone
Voetbalprimeur

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Dreamweaver / wordpress / photoshop

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Veel boeken gelezen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:29
Zoals?
met alleen reclame zal het toch niet lukken om veel geld te verdienen?
Hoeveel reclame verwacht je per pageview te kunnen serveren, hoeveel clicks verwacht je? Hoeveel bezoekers en pageviews verwacht je te realiseren, costs per click/view?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ze verdienen met het verkopen van advertentieruimte en gegevens over het surfgedrag van de bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Denk dat je je eerst eens wat dieper in deze materie moet verdiepen. Dat je iets met Dreamweaver kan wil nog niet zeggen dat je geld kan verdienen. Er is nog zoiets als vraag en aanbod. Je zal dus een website moeten bedenken die populair gaat worden. Je zal advertentieruimte moeten gaan verkopen. Je zal moeten groeien, meer bezoekers krijgen. Dan pas ga je geld verdienen.
Maar wees gewaarschuwd: duizenden mensen denken dat ze wel even via een website rijk kunnen worden. Succesvol zijn er maar weinigen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Die websites die je noemt hebben ook een groot bedrijf achter hun staan. Dat maakt het iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik wil zo'n 50.000 bezoekers per dag dat moet toch wel lukken met goed promoten.

Alleen ik snap er niks van hoe de rest werkt alleen dat ik veel bezoekers moet regelen.

Ik wil ook een weersite maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:11

Roozzz

Plus ultra

Misschien gewoon eens hier beginnen: https://tweakers.net/info/over-tweakers/verdienmodel/

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ernemmer schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 20:47:
Ze verdienen met het verkopen van advertentieruimte en gegevens over het surfgedrag van de bezoekers.
En hoe gaat dat dan in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Anoniem: 1264154 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:00:
Ik wil zo'n 50.000 bezoekers per dag dat moet toch wel lukken met goed promoten.

Alleen ik snap er niks van hoe de rest werkt alleen dat ik veel bezoekers moet regelen.

Als het zo makkelijk was, had iedereen wel een site met 50000 bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Dat is wat ik zeg: daar zijn er al tientallen van. Waarom zou jouw site zo onderscheidend van de reeds bestaande sites dat jij veel bezoekers trekt? 13 in een dozijn. En waar denk je je data vandaan te halen? Weerinformatie, satellietfoto's e.d. krijg je ook niet gratis.

Begin eerst maar eens een verdienmodel op te stellen. Wat zijn je uitgaven? (huur van website, bouw, kosten voor data verzameling, domein registratie, wellicht servercapaciteit van Azure/AWS, kosten voor internet verkeer enz enz. Wat zijn de inkomsten? (reclames e.d.).

[ Voor 24% gewijzigd door Microkid op 13-10-2019 21:11 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zo simpel is het niet. Je zal met iets heel goeds moeten komen wat jaren kost om op te bouwen en in die jaren flink veel geld zal kosten. In je 1tje is zoiets ook niet te doen. Het lijkt er op dat je snel rijk wil worden met een site en zwaar onderschat wat er nodig is om ver genoeg te komen dat je ook maar iets gaat verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Een weersite maken die veel bezoekers trekt, anno nu. Niet doen. Tenzij je echt een meesterlijke plan hebt.

Je hebt echt iets unieks nodig dat veel interesse wekt. En laat dat nou juist het lastige zijn. En zonder kapitaal zou je ook geen adds kunnen kopen. Kijk eens naar Google addsense bijvoorbeeld.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
Succes met consistent 50.000 bezoekers te krijgen tegenwoordig.. Het is een website als Tweakers gelukt omdat ze er simpelweg vroeg bij waren en een grote groep trouwe leden hadden. Dan loopt het al sneller storm. Tegenwoordig heb je duizenden, dan wel niet miljoenen concurrenten.

En als het zo makkelijk was, zouden zoveel websites niet gestopt zijn door geldtekort/daling van actieve gebruikers (gaat ook wel hand in hand tegenwoordig..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ernemmer schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:03:
[...]

Als het zo makkelijk was, had iedereen wel een site met 50000 bezoekers.
Mijn website trekt net 5000 bezoekers per jaar. En dat vind ik zelf al knap O-) :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10

Waarmee wil je 50.000 bezoekers gaan krijgen? En waarom wil je 50.000 bezoekers? Waarom niet 100.000? Een miljoen?

Je vraag is net zo vaag als 'ik wil veel geld verdienen, hoe doe ik dat?'.

Hoe oud ben je eigenlijk? Zit ik er heel ver naast als ik gok dat je rond de 16 bent? ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023

Begin eens met de basis om vervolgens het doel uit te werken.

- Waarom is jouw weersite onderscheidend?
- Waar haal jij je data vandaan? Wat kost dat? Kan dat uit?
- Waar ga je adverteren? Wat kost dat? Verdient dat zichzelf terug?
- Welke taal gebruik je voor de back-end?
- Wat gebruik je voor de front-end?
- Wat gebruik je voor opslag?
- Hoe ga je schalen?
- Hoe waarborg je jouw uptime?
- Hoe ga je hosten en wat kost dat?
- Welk advertentienetwerk ga je gebruiken? Voeg je premium features toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Enige mannier om nu tegenwoordig snel en veel geld te verdienen is terug te gaan naar 1990 en Google beginnen ofzo. Nu ben je gewoon te laat tenzij je echt een gouden idee hebt. (Maar zo hebben anderen ook gouden ideeen). Diegene met het meeste kapitaal hebben de grootste kans.

Enne we zeggen niet dat je geen website moet beginnen, maar ga eerst eens leren coden, begin bij het begin. Krijg een groepje trouwe leden en groei zo uit. Je hebt niet vandaag 50k bezoekers per dag. Dat is onmogelijk.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Microkid schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:03:
[...]

Dat is wat ik zeg: daar zijn er al tientallen van. Waarom zou jouw site zo onderscheidend van de reeds bestaande sites dat jij veel bezoekers trekt? 13 in een dozijn. En waar denk je je data vandaan te halen? Weerinformatie, satellietfoto's e.d. krijg je ook niet gratis.

Begin eerst maar eens een verdienmodel op te stellen. Wat zijn je uitgaven? (huur van website, bouw, kosten voor data verzameling, wellicht iets van Azure/AWS enz enz. Wat zijn de inkomsten? (reclames e.d.).
Ik wil met Disqus zodat mensen kunnen praten over het weer. Zo'n site bestaat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 1264154 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:08:
[...]

Ik wil met Disqus zodat mensen kunnen praten over het weer. Zo'n site bestaat nog niet.
Sites zat waar mensen over het weer kunnen praten. Bijvoorbeeld Twitter of Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

[...]
Ik wil met Disqus zodat mensen kunnen praten over het weer.
Zo'n site bestaat nog niet.
Nee, zeker niet ;)

http://www.forum.onweer-online.nl/

[ Voor 12% gewijzigd door Microkid op 13-10-2019 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:33
Bensimpel schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:05:
[...]

Mijn website trekt net 5000 bezoekers per jaar. En dat vind ik zelf al knap O-) :+
Al mijn websites (pilight.org en subdomeinen) doen zo'n 50.000 p/j, alleen vergeten advertenties te plaatsen, dus het kost me alleen maar geld :p

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:09:
[...]

Sites zat waar mensen over het weer kunnen praten. Bijvoorbeeld Twitter of Facebook.
Nee echt op de site zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
50.000 per dag moet wel te doen zijn? Als je dat denkt kun je er net zo goed niet aan beginnen. Er bestaat al een gevestigde orde, zoals Tweakers, Buienradar, Nu, waar je nooit meer mee zal kunnen concurreren. Dan komt er nog een gigantische groep sites achter, waarvan er al meerdere meer dan 10 jaar oud zijn. Deze sites hebben vrijwel allemaal een sterk backlinkprofiel en een trouwe community. Wees blij als je na een paar maanden al rond een paar honderd bezoekers per dag zit. Geld verdienen met websites is een proces dat jaren in beslag zal nemen en waarbij je een lange adem moet hebben en over verschillende vaardigheden moet beschikken.

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 13-10-2019 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar ik kan toch gewoon beginnen voetbalprimeur is ook groot geworden terwijl voetbalzone al bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

Dus een discussie platform over het weer? Waarom met Disqus? Waarom willen mensen een disqus account linken/aanmaken?

Hoe ga je alles inrichten? Wat mag het kosten? Wat kan je zelf al?

Ik zou eerst even gaan leren hoe je websites kunt maken:
https://www.codecademy.com/learn/paths/web-development

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56

BLACKfm

o_O

Je kunt beter een streaming/video dienst beginnen als website, en ééntje waar niet al te veel aan censuur wordt gedaan. Dat bestaat nog niet, juist omdat er grote bedrijven achter zitten.

Maarja, al die server-capaciteit kost een bom duiten. Maar om te beginnen is een meterkast servertje natuurlijk goed te doen :P.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:26

Bob

Anoniem: 1264154 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:11:
Maar ik kan toch gewoon beginnen voetbalprimeur is ook groot geworden terwijl voetbalzone al bestond.
Gewoon beginnen is eigenlijk een prima idee. Je zal veel bijleren, en door gewoon een website te maken kan je jezelf niet snel in financiele problemen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ga ervoor. Je komt er pas echt achter of het mogelijk is door eraan te beginnen.

Alleen als je hier echt hulp verwacht te krijgen, zal je toch wat concreter moeten worden. Want nu komt het over als enkel wat losse ideetjes met totaal geen plan van aanpak of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

CurlyMo schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:10:
[...]

Al mijn websites (pilight.org en subdomeinen) doen zo'n 50.000 p/j, alleen vergeten advertenties te plaatsen, dus het kost me alleen maar geld :p
Tijd om wat adds te plaatsen dan :+ Zijn toch al snel zo'n 20 biertjes of meer per maand he :Y)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom zou dat meerwaarde bieden voor de gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:14:
[...]

Ga ervoor. Je komt er pas echt achter of het mogelijk is door eraan te beginnen.

Alleen als je hier echt hulp verwacht te krijgen, zal je toch wat concreter moeten worden. Want nu komt het over als enkel wat losse ideetjes met totaal geen plan van aanpak of wat dan ook.
Ik snap alleen niet hoe ik een weersite moet maken want ik moet dan ook PHP en andere talen ik kan alleen CSS en HTML tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:29
NotSoSteady schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:11:
50.000 per dag moet wel te doen zijn? Als je dat denkt kun je er net zo goed niet aan beginnen. Er bestaat al een gevestigde orde, zoals Tweakers, Buienradar, Nu, waar je nooit meer mee zal kunnen concurreren.
Dat had je dan even tegen Amazon moeten zeggen toen ze Amazon Prime Video begonnen, of nu tegen Disney met hun videoplatform. Het is denk ik niet zo dat je per definitie geen kans maakt, maar je moet er wel vanuit gaan dat je geen first-mover advantage meer hebt, en dat de echt succesvolle intiatieven bakken met geld hebben, waar jij - vermoedelijk - het zonder mee moet. Dat maakt het niet onmogelijk, wel onteigelijk lastig. Zeker als je business plan alleen maar uit oneliners bestaat, en daar lijkt het hier op...

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Anoniem: 1264154 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:15:
[...]

Ik snap alleen niet hoe ik een weersite moet maken want ik moet dan ook PHP en andere talen ik kan alleen CSS en HTML tot nu toe.
Leren, leren, leren, codeacademy is een goede.

En een beetje aanrommellen in een lokale testomgeving is altijd leuk. als je het zelf ook leuk vind dan.

Als je hier al een hekel aan hebt. Niet doen. Of iemand vinden en betalen die het wel kan.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Anoniem: 1264154 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:15:
[...]

Engels spreekwoord: "You want to try to run before you can walk". Begin dus eerst eens te zorgen dat je goed kan coden, want met wilde ideen over websites bouwen en geld verdienen terwijl je amper kan coden kom je er echt niet. Eerst een basis, daarna pas verder bouwen.

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 13-10-2019 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Freeaqingme schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:18:
[...]

Dat had je dan even tegen Amazon moeten zeggen toen ze Amazon Prime Video begonnen, of nu tegen Disney met hun videoplatform. Het is denk ik niet zo dat je per definitie geen kans maakt, maar je moet er wel vanuit gaan dat je geen first-mover advantage meer hebt, en dat de echt succesvolle intiatieven bakken met geld hebben, waar jij - vermoedelijk - het zonder mee moet. Dat maakt het niet onmogelijk, wel onteigelijk lastig. Zeker als je business plan alleen maar uit oneliners bestaat, en daar lijkt het hier op...
Sidenote daarbij is dat Amazon en Disney _waarschijnlijk_ een iets ruimer budget hebben dan de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19
Je hebt echt al hele goede adviezen gehad in dit topic, maar je lijkt ze te negeren en het lijkt alsof je alleen maar wilt horen dat het je wel kan lukken. Dat kan ook wel, maar dan zul je wel iets moeten bieden waardoor mensen perse op jouw site het weer willen bekijken in plaats van op die andere duizend weersites. Anders kan je fluiten naar zoveel bezoekers.

En als zoveel bezoekers je ambitie is, dan moet je ook nadenken over techniek. Je kunt wel een discus-accountje openen en wat hosting, maar als je 50000 bezoekers allemaal tegelijk komen, dan wordt je site traag en haken bezoekers weer af. En die komen niet meer terug. Dus je moet bedenken welke techniek en welke hosting je wilt gebruiken en of dat schaalbaar is.

Vervolgens wil je er ook nog geld mee verdienen, dus dan moet je een begroting maken. Waar haal je je data vandaan en wat kost dat? Je denkt toch niet dat je zomaar weerinformatie kunt kopieren van een andere site? Want dan heb je binnen de kortste keren een legertje advocaten op je dak met flinke schadeclaims. Die informatie zul je moeten inkopen. Welke kosten krijg je nog meer, hoeveel denk je te gaan verdienen met advertenties en hoe ga je dat aanpakken. Met andere woorden, je moet een business plan maken, anders wordt het een puinhoop.

Een commerciele site is heel wat anders als een hobbysite voor de modelspoorclub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Microkid schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:18:
[...]

Engels spreekwoord: "You want to try to run before you can walk". Begin dus eerst eens te zorgen dat je goed kan coden, want met wilde ideen over websites bouwen terwijl je amper kan coden kom je er echt niet.
Zeg dat maar eens tegen die wordpress kiddies :+ (Zoals ik ;( )

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:33
Bensimpel schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:15:
[...]

Tijd om wat adds te plaatsen dan :+ Zijn toch al snel zo'n 20 biertjes of meer per maand he :Y)
Daar ben ik iets te idealistisch voor ;)

Een VPS bij Vultr kost me $5,- p/m, dus daar kan ik het nog wel voor doen.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
PhilipsFan schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:20:
[...]

Je hebt echt al hele goede adviezen gehad in dit topic, maar je lijkt ze te negeren en het lijkt alsof je alleen maar wilt horen dat het je wel kan lukken. Dat kan ook wel, maar dan zul je wel iets moeten bieden waardoor mensen perse op jouw site het weer willen bekijken in plaats van op die andere duizend weersites. Anders kan je fluiten naar zoveel bezoekers.

En als zoveel bezoekers je ambitie is, dan moet je ook nadenken over techniek. Je kunt wel een discus-accountje openen en wat hosting, maar als je 50000 bezoekers allemaal tegelijk komen, dan wordt je site traag en haken bezoekers weer af. En die komen niet meer terug. Dus je moet bedenken welke techniek en welke hosting je wilt gebruiken en of dat schaalbaar is.

Vervolgens wil je er ook nog geld mee verdienen, dus dan moet je een begroting maken. Waar haal je je data vandaan en wat kost dat? Je denkt toch niet dat je zomaar weerinformatie kunt kopieren van een andere site? Want dan heb je binnen de kortste keren een legertje advocaten op je dak met flinke schadeclaims. Die informatie zul je moeten inkopen. Welke kosten krijg je nog meer, hoeveel denk je te gaan verdienen met advertenties en hoe ga je dat aanpakken. Met andere woorden, je moet een business plan maken, anders wordt het een puinhoop.

Een commerciele site is heel wat anders als een hobbysite voor de modelspoorclub...
Bedankt maar sites zoals voetbalzone kopiëren toch ook alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19
Anoniem: 1264154 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:25:
[...]

Je wil het gewoon niet horen he? Okee, begin maar. Maak een site en kopieer alles gewoon van andere sites. Ik hoop dat je meerderjarig bent, want anders zijn je ouders straks failliet aan advocaten en schadevergoedingen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 1264154 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:25:
[...]

Wat is je punt :? Ga nou maar gewoon eerst eens beginnen met een kleine site te maken oid. Hier gaat niemand je precies vertellen wat jij wilt horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weten jullie nog andere comment sites inplaats van Disqus die goed zijn want Disqus is 80 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
PhilipsFan schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:27:
[...]

Je wil het gewoon niet horen he? Okee, begin maar. Maak een site en kopieer alles gewoon van andere sites. Ik hoop dat je meerderjarig bent, want anders zijn je ouders straks failliet aan advocaten en schadevergoedingen. |:(
Oke dus zelf alles bedenken misschien toch maar een andere site beginnen dan een weersite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:51
Probeer eens een dropshipping of affiliate site te maken wat geld opbrengt, dat is eenvoudig te beginnen en met wat werk en aandacht zo te maken dat je een goed extraatje kan verdienen.

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Sorry hoor maar waarom is dit topic nog open? Dit gaat echt nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Anoniem: 1264154 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:28:
Weten jullie nog andere comment sites inplaats van Disqus die goed zijn want Disqus is 80 euro per maand.
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/5/2/1/4/9200000091494125.jpg

Koop dit boek maar alvast. (y)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Freeaqingme schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:18:
[...]

Ja, Amazon en Disney vergelijken met een gebruiker op Tweakers die geen kennis van zaken heeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

En met dat gooi ik hier een slotje op. Er zijn je nu tientallen adviezen gegeven, die je blijkbaar in de wind slaat.
Ik wil je wijzen op onze Quickstart wijzen en daarbij op ons Devschuur® Beleid. We hebben 't hier in Webdesign, Markup & Clientside Scripting over zélf maken. Hoe je geld kan verdienen hoort in Persoonlijke Financien, Studie en Loopbaan. En daarvoor kan je hier terecht: Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan
Mocht je daar een topic willen openen, dan adviseer ik je om beter beslagen ten ijs te komen en een uitgebreide topicstart te schrijven.

[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 13-10-2019 21:41 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.