Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vld97
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-01-2022
Hallo,

Ik heb even een vraagje. een paar dagen geleden heb ik mijn samsung watch active 2 binnen gekregen. Ik gebruik dit icm mijn jbl t110bt bluetooth oordopjes. Het is alleen niet mogelijk om mijn oortjes te verbinden met bv een laptop als mijn bluetooth op mijn telefoon (samsung galaxy s10) nog aanstaat.

Helaas kan ik deze bluetooth niet uitzetten omdat ik deze nodig heb omdat mijn horloge hier mee is verbonden.

Weet iemand hoe ik dit kan regelen.

Alvast bedankt voor het antwoord.

...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb dat opgelost door een witte en een zwarte set QCY dopjes te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Dat gezegd hebbende. Ik heb dit probleem helaas ook, maar ik kan in de instellingen gewoon de verbinding verbreken tussen mijn telefoon en oortjes, vervolgens kan ik deze dus koppelen aan de laptop.

Geen hele handige oplossing, maar volgens mij wel de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vld97
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-01-2022
bedank voor het meedenken, ik kan inderdaad de verbinding verbreken en vervolgens verbinden met mijn laptop. Helaas kan ik op deze manier mijn horloge niet meer gebruiken aangezien die ook met mijn mobiel connect via bluetooth.

Ik denk dat de enigste oplossing is om 2 paar oortjes te hebben. 1 voor de telefoon en 1 voor de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:33

lasharor

7 december 2004

Je kan het toch even uitzetten op je telefoon, verbinden met je laptop en daarna bluetooth op je telefoon weer aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-05 21:16
vld97 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:33:
bedank voor het meedenken, ik kan inderdaad de verbinding verbreken en vervolgens verbinden met mijn laptop. Helaas kan ik op deze manier mijn horloge niet meer gebruiken aangezien die ook met mijn mobiel connect via bluetooth.

Ik denk dat de enigste oplossing is om 2 paar oortjes te hebben. 1 voor de telefoon en 1 voor de laptop.
je kunt toch ook alleen de connectie met de oortjes verbreken? dat heb ik in ieder geval wel, twee apparaten verbonden en klik je bij bluetooth instellingen op tandwieltje en dan verbinding verbreken. Dan blijft de connectie met je horloge gewoon bestaan.
Pagina: 1