Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zelfbouw pc als leek...

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik wil een desktop gaan bouwen maar op wat youtube tutorials heb ik geen ervaring met het bouwen van desktops. Ben een complete leek. Ik had mijn ogen gericht op het mainstreamgamesysteem uit de BBG van sept.

Is het zonder ervaring te doen om e.e.a. in elkaar te zetten? Krijg ik uitleg / gebruiksaanwijzingen bij de diverse onderdelen? Of kan ik op tweakers ergens uitleg vinden?

Vriendelijke groet,

Aviator1981

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis een hoop verplichte eigen inzet. Je vragen met betrekking tot handleidingen kun je natuurlijk prima achterhalen bij de websites van de afzonderlijke onderdelen. En wat betreft het in elkaar zetten: begin eens op YouTube. Daar staan letterlijk duizenden video's waar mensen pc's in elkaar zetten. De basis is altijd hetzelfde dus zolang je een recente video pakt kan je dat met willekeurige onderdelen gewoon nadoen.

Ga hier dus mee aan de slag. Mocht je nog specifieke vragen overhouden, dan kan je altijd een nieuw topic openen.

Dit topic is gesloten.