Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn schoonmoeder heeft momenteel een enorm oude desktop draaien op XP die nodig aan vervanging toe is. Ze gebruikt de PC alleen voor browsen en administratie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer het zo goedkoop mogelijk te doen. Het streven is onder de 300 euro te blijven, inclusief aanschaf van Windows 10.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de optische drive in de lijst hieronder wordt overgezet. Misschien wordt de bestaande HDD ook aangesloten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een compacte PC, waar wel een DVD drive in kan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik twijfel of de huidige opstelling bij elkaar past qua compatibiliteit. Ik heb pas 1x eerder een (gaming) PC gebouwd, dus ben niet echt ervaren. Ik sta open voor alternatieve suggesties, vooral als het systeem daar nog goedkoper van wordt.
Mijn schoonmoeder heeft momenteel een enorm oude desktop draaien op XP die nodig aan vervanging toe is. Ze gebruikt de PC alleen voor browsen en administratie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer het zo goedkoop mogelijk te doen. Het streven is onder de 300 euro te blijven, inclusief aanschaf van Windows 10.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de optische drive in de lijst hieronder wordt overgezet. Misschien wordt de bestaande HDD ook aangesloten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Athlon 200GE Boxed | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime A320M-K | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Behuizingen | Chieftec FN-03B | € 70,87 | € 70,87 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT8G4SFS8266 | € 31,53 | € 31,53 |
| 1 | Optische drives | Samsung SH-S182M | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 240GB | € 31,- | € 31,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 228,35 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een compacte PC, waar wel een DVD drive in kan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik twijfel of de huidige opstelling bij elkaar past qua compatibiliteit. Ik heb pas 1x eerder een (gaming) PC gebouwd, dus ben niet echt ervaren. Ik sta open voor alternatieve suggesties, vooral als het systeem daar nog goedkoper van wordt.