Goedemiddag,
Ik was benieuwd of er een soort van marktplaats is voor IT gerelateerde zaken.
Ben namelijk op zoek naar iemand die het een en ander voor mij thuis kan "bouwen".
Echter heb ik er de ballen verstand van, en ben ik door schade ook al iets wijzer geworden.
Een poort open gooien om op je huisnetwerk is een slecht plan...
Net als velen probeer ik zo onafhankelijk mogelijk te zijn met betrekking tot service providers.
Dus geen ip camera's met app etc.
Ik wil uiteindelijk
-van ver af op mijn eigen netwerk kunnen komen.
-email server draaien vanaf mijn qnap-nas.
ik heb hier dus expertise voor nodig hoe ik dit het beste kan doen en iemand die de boel ook voor mij bouwt.
Zelf ga ik er van uit een domein nodig te hebben via een externe hoster. waardoor ik dus de dingen kan bereiken die ik wil.
Maar goed lang verhaal kort waar vind ik die mensen zonder mijzelf echt uren/dagen te moeten gaan verdiepen in stof en termen waar ik compleet niet in thuis ben?
alvast bedankt voor het mij in de goede richting sturen.
JJ
Ik was benieuwd of er een soort van marktplaats is voor IT gerelateerde zaken.
Ben namelijk op zoek naar iemand die het een en ander voor mij thuis kan "bouwen".
Echter heb ik er de ballen verstand van, en ben ik door schade ook al iets wijzer geworden.
Een poort open gooien om op je huisnetwerk is een slecht plan...
Net als velen probeer ik zo onafhankelijk mogelijk te zijn met betrekking tot service providers.
Dus geen ip camera's met app etc.
Ik wil uiteindelijk
-van ver af op mijn eigen netwerk kunnen komen.
-email server draaien vanaf mijn qnap-nas.
ik heb hier dus expertise voor nodig hoe ik dit het beste kan doen en iemand die de boel ook voor mij bouwt.
Zelf ga ik er van uit een domein nodig te hebben via een externe hoster. waardoor ik dus de dingen kan bereiken die ik wil.
Maar goed lang verhaal kort waar vind ik die mensen zonder mijzelf echt uren/dagen te moeten gaan verdiepen in stof en termen waar ik compleet niet in thuis ben?
alvast bedankt voor het mij in de goede richting sturen.
JJ
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2019 11:37 ]