iPhone X cellular data werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdap
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-11-2020
Beste lezers,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn Iphone X, mijn data werkt niet meer en ik kan maar geen oplossing vinden. Hij stopte plots met werken, terwijl ik mijn telefoon aan het gebruiken was, en doet verder niks meer.
Als je op mobiel netwerk klikt bij de instellingen, krijg je een wit vlak, met verder niks.

Ook wil mijn telefoon niet meer updaten, hij zegt dat mijn telefoon niet verbonden is met wifi, terwijl hij dat wel is. Heb het updaten ook via de laptop geprobeerd, zonder succes.

Iemand die hier raad mee weet?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb je al deze stappen al doorlopen: Als u 'Geen service' of 'Zoeken' ziet op de iPhone of iPad?

Verder: welke versie van iOS draai je, hoe (iTunes? Apple Music?) heb je 'de update' (welke update?) via de laptop (Windows, macOS?) geprobeerd? Wanneer zijn de problemen ontstaan, en wat is er veranderd tussen toen het werkte en nu niet meer (andere provider? iOS update?)

Zoals je ziet zijn er nogal wat vragen, dezelfde die je kreeg in het template toen je je topic opende. We verwachten hier op GoT enige mate van eigen inzet. Dat betekent niet dat je 'alles' al moet weten, maar het helpt wel als je volledig en duidelijk bent. Dat voorkomt dit soort vragen :) Ik laat dit topic vooralsnog open, maar raad je aan om voor de volgende keer eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door te lezen om te zien wat we van je verwachten.

[ Voor 36% gewijzigd door Daedalus op 13-10-2019 12:43 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:31
Hoe is je status van je accu? Ik heb laatst een iPhone 6s gehad die dit ook vertoonde, batterij was heel slecht deze vervangen en het werkte weer

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.