Toon posts:

Max Payne uitspeel tijden.

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Post hier de tijd waarin je Max Payne hebt uitgespeeld, was zelf zo onder de indruk van de game dat ik in 1 toer door heb gespeeld en binnnen 12 uur de game heb afgesloten, baal nu als een stekker want I WANT MORE !

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
pff, kijk in 1 van de andere 865 max payne topics ofzo..

dunno

Verwijderd

Ik vond game ook beetje kort, ben 12 - 15 uur bezig geweest. Deel 1 is zo klaar, 2 en 3 duurde ietsjes langer.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 15:26

Damian

Insane Obtrusion

gooi hier maar weer een slotje op, en post je reply in mijn topic, of 1 van de andere

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Kunnen jullie niet een beetje rustig aan doen met die Max Payne topics maar te blijven openen. Hoeveel...? Hoelang...? Wat is jouw...? Hoe snel...? Wanneer komt...?

Bla bla bla......sluiten maar! :Z

Verwijderd

Alleen maar zeuren dat er nog een topic wordt geopend. Als je alles in 1 topic gaat zetten heb je geen overzicht.

En als je er aan ergert reageer dan niet.

Verwijderd

Topicstarter
precies, begin persoonlijk een beetje ziek te worden van die lamers die constant om een slotje vragen, als je dit topic niet interesant vind, waarom kijk je er dan in?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sorry maar het is een beetje vervelend om 90 Max Payne topics te hebben. En er staan in de andere topics ook al zat dingen vermeldt over de 'uitspeel tijden' van Max.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.