Sinds 6 januari 2014 tot en met het einde van 31 augustus dit jaar heb ik voor Randstad gewerkt. Helaas had het bedrijf waar ik voor werkte via Randstad, niet goedkeuring om mij over te nemen. Concreet, het dienstverband is opgeheven per 1 september, 2019.
Nu zijn mij de volgende dingen verteld uit alle 4 de windrichtingen:
1) binnen 4 weken
2) binnen 4 tot 6 weken
3) na 6 weken
De hoogte weet ik inmiddels in bruto (wat volgens mij ook niet helemaal klopt), maar dus niet wanneeren ben dus het spoor bijster in wat ik nu mag verwachten. Inmiddels als je narekent, zit ik overmorgen in week 7 van afwachting.
Ik heb inmiddels de neiging om via rechtsbijstand a.s. woensdag Randstad in gebreke te stellen, als dat mogelijk is. Heeft iemand inzicht die hij/zij kan verschaffen? Zoektochten op internet rekenen niet de ABU cao aan of reppen over de WAB voor 2020.
Nu zijn mij de volgende dingen verteld uit alle 4 de windrichtingen:
1) binnen 4 weken
2) binnen 4 tot 6 weken
3) na 6 weken
De hoogte weet ik inmiddels in bruto (wat volgens mij ook niet helemaal klopt), maar dus niet wanneeren ben dus het spoor bijster in wat ik nu mag verwachten. Inmiddels als je narekent, zit ik overmorgen in week 7 van afwachting.
Ik heb inmiddels de neiging om via rechtsbijstand a.s. woensdag Randstad in gebreke te stellen, als dat mogelijk is. Heeft iemand inzicht die hij/zij kan verschaffen? Zoektochten op internet rekenen niet de ABU cao aan of reppen over de WAB voor 2020.
[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 12-10-2019 19:57 ]
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)