Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

hoe fix ik Innaccessible boot device error ? windows 10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kwatman
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 20-10 19:43
Gisteren toen dat ik mijn pc afsloot word deze geupdate.
Toen ik deze terug wou opstarten de volgende dag blijf die in de boot van het moederbord hangen. na een tijd kreeg ik dit: https://imgur.com/a/rNcH7Ss
na dat de error verschijnt start de pc zichzelf opnieuw op en dit blijft doorgaan tot dat ik hem uitzet door lang op de knop te drukken.

ik heb geprobeert met een windows 10 insalatie usb het te fixen maar als ik op opstartherste ofzo kik zecht hij dat het niet mogelijk is.

kan iemand mij helpen met dit probleem ? alvast bedankt.

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:43

nelizmastr

Goed wies kapot

Dit is niet redelijkerwijs te fixen. Het beste is je recentste backup terugzetten of je data via een andere weg te kopiëren als je geen backups maakt (niet slim) en te herinstalleren.

I reject your reality and substitute my own

• ge-flopt
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:42
In save modus opstarten is dat mogelijk? Uit mijn hoofd op F8 drukken (verstandig is dit te doen vanaf het moment dat je het BIOS scherm ziet)

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01:25
Je plaatje doet het niet. Maar dit kan misschien nog wel opgelost worden door op te starten vanaf een Windows usb-stick (moet je die wel eerst maken op een andere pc) en dan repair modus te kiezen. Het resultaat is afhankelijk van op welk punt de upgrade kapot is gegaan. Dus geen garantie op een goede afloop, maar zeker het proberen waard.

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Inaccesible Boot device == Ontoegankelijk opstartmedium.

Laten we ervanuit gaan dat jij je PC gewoon opstart (en dus niet van USB of CD/DVD) dan is er dus iets met je harddisk waardoor deze niet toegankelijk is.
Dat kan een kapotte windows zijn, maar ook een kapotte schijf. Het zou handig zijn als je de melding zou kunnen geven die hier krijgt:
ik heb geprobeert met een windows 10 insalatie usb het te fixen maar als ik op opstartherste ofzo kik zecht hij dat het niet mogelijk is.

Take life too serious and it ceases to be fun
me @ last.fm

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True