Sharrkoon TG4 kast RGB software

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex1996
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17-12-2019
(Ik hoop dat ik dit in de goede sectie geplaatst, sorry ik ben hier echt net nieuw op het forum)

Hallo,

Recent heb ik 2e hands een "nieuwe" gamePC aangeschaft maar ik krijg de RGB niet voorelkaar.
het gaat om de Sharkoon TG4 kast en de specs zijn

Intel Core i7 4470

Ram 16GB duel channel DDR3

Moederbord: MSI H81M-E34 (MS7817)

Nvidea GeForce 1060 3GB

SSD 256
SSD 512

Nou krijg ik dus de RGB niet voorelkaar en Sharkoon Pacelight wil niet eens opstarten, als ik deze open verschijnt het icoontje vluchtig en verwijdt hij gelijk weer. Weet iemand misschien hoe dit komt en wat ik eraan kan doen??

met vriendelijke groeten,

Alex1996

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Ik pak even mijn glazen bol, moment.

...sorry volgens mij heb ik m nog niet afgewassen, dus laten we eens met de standaard vragenlijst beginnen: wat heb je zelf al geprobeerd?

Afgezien van op het icoontje klikken uiteraard. Heb je bijvoorbeeld al iets van troubleshooting opgezocht bij Sharkoon zelf? In de logs gekeken wat er mis gaat?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex1996
Wintervacht schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:58:
Ik pak even mijn glazen bol, moment.

...sorry volgens mij heb ik m nog niet afgewassen, dus laten we eens met de standaard vragenlijst beginnen: wat heb je zelf al geprobeerd?

Afgezien van op het icoontje klikken uiteraard. Heb je bijvoorbeeld al iets van troubleshooting opgezocht bij Sharkoon zelf? In de logs gekeken wat er mis gaat?
Zelf heb ik geprobeerd de software in meerdere compabliteitsmodussen te draaien echter krijg ik het niet voor elkaar. Ook kan ik qua troubleshoot helemaal niks vinden ook niet in de online handleidingen of op de site van sharkoon zelf. Ik sta zelf ook echt voor een raadsel. Dit is overigens de 1e PC die ik heb met RGB. Waar kan ik de logs zien? Weet je dat toevallig ? xd mijn excuses voor het wazige verhaal dit is allemaal erg nieuwe voor me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex1996
nou ok. stukje hardware is defect dus die pinnen zijn zo slap als gekookte spaghetti. tijd voor een nieuwe case dus.. Dit verklaart echter nog niet waarom de software niet wil starten...