Beste Tweakers,
Sinds een hele tijd heb ik een laptop inmiddels, en nooit problemen gehad met het toetsenbord. Tot een paar maanden geleden, ineens deed 'ie het niet meer.
Sindsdien gebruik ik een los USB toetsenbord, maar dat ben ik toch wel behoorlijk beu, en was dus aan het kijken hoe ik m'n toetsenbord ging maken, dit heb ik zelf al geprobeerd:
- Drivers gecontroleerd, de beste drivers staan er nu op volgens Windows
- Gekeken op de site van Acer, daar staan geen drivers voor het toetsenbord bij
- Windows opnieuw geïnstaleerd
- BIOS reset gedaan, ik dacht, wie weet helpt het
Maar nee dus, heeft dus niet gewerkt. Wat het rare is, je zou nu denken, die is gewoon kapot, maar de lampjes doen het nog, en als ik de laptop opnieuw opstart, kan ik één toets induwen, die registreert, maar daarna niks meer.
Kunnen jullie me hierbij helpen? Ik heb geen idee meer wat ik kan doen.
Sinds een hele tijd heb ik een laptop inmiddels, en nooit problemen gehad met het toetsenbord. Tot een paar maanden geleden, ineens deed 'ie het niet meer.
Sindsdien gebruik ik een los USB toetsenbord, maar dat ben ik toch wel behoorlijk beu, en was dus aan het kijken hoe ik m'n toetsenbord ging maken, dit heb ik zelf al geprobeerd:
- Drivers gecontroleerd, de beste drivers staan er nu op volgens Windows
- Gekeken op de site van Acer, daar staan geen drivers voor het toetsenbord bij
- Windows opnieuw geïnstaleerd
- BIOS reset gedaan, ik dacht, wie weet helpt het
Maar nee dus, heeft dus niet gewerkt. Wat het rare is, je zou nu denken, die is gewoon kapot, maar de lampjes doen het nog, en als ik de laptop opnieuw opstart, kan ik één toets induwen, die registreert, maar daarna niks meer.
Kunnen jullie me hierbij helpen? Ik heb geen idee meer wat ik kan doen.