Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane78
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-08 19:17
Weet iemand hoe je het uitzet dat wanneer ik op mijn Iphone een webpagina bekijk deze niet op mijn 2 ipads zichtbaar worden in huis. Ik heb 3 ios devices een iphone xr en 2x een ipad air 2.

Mijn kinderen gebruiken voornamelijk de ipads waarmee is ingelogd op mijn account waarmee dus ook mijn apps er op staan die ik zelf ook op de ipad gebruik.

Ik wil alleen dat de kinderen niet kunnen zien welke pagina's ik bezoek, vooral als ik zakelijk ingelogd zit kunnen ze dit dus ook zien.

Ik weet dat wanneer ik in privé modus zit ze dit niet kunnen zien, maar ik heb geen (en denk er niet altijd aan) zin om elke keer in privé modus te surfen.

Misschien is hier een handigheidje voor heb al een boel gezocht maar kan dit niet vinden.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Hurricane78 op 12-10-2019 14:24)

• Vloris
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
Nieuw iCloud account aanmaken en evt wel als family aan je eigen account koppelen is het beste.

Maar als je puur zoekt hoe deze feature uit te schakelen (is heel handig als je tussen je eigen iPhone en iPad wilt wisselen en dezelfde website verder wilt lezen), Instellingen -> Algemeen -> Handoff

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingston
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-09 11:22
Een ander icloud account gebruiken voor de apparaten waarvan je het wilt scheiden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Vloris
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
Nieuw iCloud account aanmaken en evt wel als family aan je eigen account koppelen is het beste.

Maar als je puur zoekt hoe deze feature uit te schakelen (is heel handig als je tussen je eigen iPhone en iPad wilt wisselen en dezelfde website verder wilt lezen), Instellingen -> Algemeen -> Handoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane78
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-08 19:17
Top via de functie Handoff werkt het.

Bedankt in ieder geval!