Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
Een sleuvenfrees heeft vaak een afzuiging waardoor je minder stof hebt.
Als stof het enige punt is geen probleem, het gaat om een stuk van 80cm.Ernemmer schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:27:
Zo'n klein stukje kan goed met een slijptol, nadeel is wel dat je heel veel stof gaat krijgen.
Een sleuvenfrees heeft vaak een afzuiging waardoor je minder stof hebt.
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
Hele grote kans dat het niet eens beton is, maar gewoon een smeervloertje en ben je met 15 minuten wel klaar.Hari-Bo schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:28:
[...]
Als stof het enige punt is geen probleem, het gaat om een stuk van 80cm.
Anoniem: 93986
Dan heb je ongeveer 8m3 stof.Hari-Bo schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:28:
[...]
Als stof het enige punt is geen probleem, het gaat om een stuk van 80cm.
Serieus, zorg dat je een stofzuiger erop zet. Niet alleen voor je gezondheid maar ook om te voorkomen dat je 2 dagen lang de boel aan het stofvrij maken bent.
Dat sowieso de Dyson erop en klaar. Komende week even doen.Anoniem: 93986 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:33:
[...]
Dan heb je ongeveer 8m3 stof.
Serieus, zorg dat je een stofzuiger erop zet. Niet alleen voor je gezondheid maar ook om te voorkomen dat je 2 dagen lang de boel aan het stofvrij maken bent.
Anoniem: 93986
https://www.bing.com/vide...D8AC1730D494&&FORM=VRDGAR
Links is ongeveer wat er gaat gebeuren zonder goede stofafzuiging.
Anoniem: 320788
wel in een rechte lijn boren, maar de stof blijft op de lokatie van de boor.
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Zou zonde zijn.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Voordeur openzetten. en gaan met die Flex. maak gewoon twee lijntjes en tik met een 18mm beitel de gleuf vrij.Hari-Bo schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:24:
In mijn woning wil ik een extra accesspoint plaatsen. Alleen moet ik bij de voordeur langs, onder de droogloopmat. Het is beton en daar wil ik een Cat5e kabel doorheen trekken. Wat is nu verstandig? Om het toekomst proof te maken wil ik een dunne pvc pijp plaatsen. Qua gereedschap lees ik wisselende verhalen omdat deze maar 1,5cm diep hoeft te zijn zou het ook kunnen met een slijptol, maar is dat wel verstandig?
Hebben jullie nog tips of punten waar ik rekening mee moet houden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Helaas niet, huis staat direct op een plaat.milo-vs schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:52:
Heb je geen kruipruimte? Dan ben je er wellicht met 2 gaten naar beneden?
[ Voor 82% gewijzigd door McGryphon op 12-10-2019 20:01 ]
Die kan je direct weggooien danHari-Bo schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:47:
[...]
Dat sowieso de Dyson erop en klaar. Komende week even doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Osxy op 12-10-2019 20:43 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Mee eens, mijn Dyson V8 kon direct naar de afvalverwerking. Ze kunnen daar totaal niet tegen en halverwege de klus was de stofzuiger al overleden.....Osxy schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:43:
[...]
Die kan je direct weggooien danStofzuigers (zeker zakloze) zijn geen fan van fijn bouwstof.
Die van ons is een hele verbouwing meegegaan en doet nog steeds dienst! Beestje is inmiddels 12j oud.abbeyrules schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:25:
[...]
Mee eens, mijn Dyson V8 kon direct naar de afvalverwerking. Ze kunnen daar totaal niet tegen en halverwege de klus was de stofzuiger al overleden.....
Als je huis geen kruipruimte heeft zou ik eerst een leiding zoeker kopen en kijken of je üüberhauptdaar kan vrezen aangezien alle kabels/buizen dan door je vloer lopen.Hari-Bo schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:13:
[...]
Helaas niet, huis staat direct op een plaat.
En als je vloerverwarming hebt zou ik het zoiezo geeneens doen.
Het tegen de voordeur aan, daar zit geen vloerverwarming.Jan-man schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 10:06:
[...]
Als je huis geen kruipruimte heeft zou ik eerst een leiding zoeker kopen en kijken of je üüberhauptdaar kan vrezen aangezien alle kabels/buizen dan door je vloer lopen.
De oplossing is ook heel simpel. Oude stofzuigers staan voor 5 euro op marktplaats.Osxy schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:43:
[...]
Die kan je direct weggooien danStofzuigers (zeker zakloze) zijn geen fan van fijn bouwstof.
Ik heb vaker mensen horen zeggen daar zit niks. Paar maanden terug nog 1 die dwars door een gasleiding was gegaan.Hari-Bo schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 10:54:
[...]
Het tegen de voordeur aan, daar zit geen vloerverwarming.
Tenzij je zelf het huis hebt gebouwd en zeker weet dat er niks zit zou ik iig een leiding zoeker huren voor 2 tientjes. En reparatie is snel het 10 voudige.
Elektra gaat normaliter bovenlangs, ook als je wel een kruipruimte hebt.Jan-man schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 10:06:
[...]
Als je huis geen kruipruimte heeft zou ik eerst een leiding zoeker kopen en kijken of je üüberhauptdaar kan vrezen aangezien alle kabels/buizen dan door je vloer lopen.
Leidingzoeker voor kunststof VVW buis? Vraag me af hoe betrouwbaar dat is.Jan-man schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 13:13:
[...]
Ik heb vaker mensen horen zeggen daar zit niks. Paar maanden terug nog 1 die dwars door een gasleiding was gegaan.
Tenzij je zelf het huis hebt gebouwd en zeker weet dat er niks zit zou ik iig een leiding zoeker huren voor 2 tientjes. En reparatie is snel het 10 voudige.
pecies, volledige kunstofbuis kan je niet vinden met een leidingzoeker.kabeltjekabel schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 14:03:
Leidingzoeker voor kunststof VVW buis? Vraag me af hoe betrouwbaar dat is.
alupex zoals henco en upponor wel.
[ Voor 70% gewijzigd door Sammy_tukker op 14-10-2019 14:26 ]