Gmail account gewist, nog wel lokale mail. Hoe koppelen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Geen idee onder welk topic ik dit moet plaatsen:
mijn vrouw is lid van een soort vrijwilligers clubje.
Nu is er een wisseling van leden geweest en een van de leden heeft 'per ongeluk' het gmail account gewist.
We konden niet meer inloggen. Ik heb via de verificatiecode op de telefoon van die persoon samen met haar de wachtwoorden gereset, tel. nr aangepast etc.

Maar nu zien we dus dat de hele mailbox, contacten etc leeg is. Overal gekeken, er is niks meer.
zo te zien langer dan 28 dagen geleden.
Ik zie dus enkel een leeg account nu.

Maar op de macbook staat nog wel de mail van dat gmail account.
Maar als ik het wachtwoord ga aanpassen dan gaat ie natuurlijk de mail syncen met het gmail account? Dwz alle mail verwijderen.

Is er een mogelijk om deze lokale mail te bewaren en weer te koppelen aan het gmail account?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Macbook... het is dat ik geen Mac kenner ben, maar onder Windows kan je in de meeste mailclients gewoon mailtjes uit de mailbox naar een mapje slepen en op die manier '.eml' bestanden er van maken.

Dan mailaccount terug aankoppelen en de bestandjes terug slepen in je mail client. Voila.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok. Zo simpel kan ‘t zijn.
Dat werkt wel. Maar kan je die mails straks ook weer in het nieuwe account terug importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-08 11:41
In de meeste mailprogramma's kun je zonder problemen importeren en exporteren. Hoe heet het mailprogramma dat je gebruikt en zit er ergens in het menu een optie importeren/exporteren?