Vertraging in geluid tov TV

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allzomerc
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 26-05-2021
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Hardware speaker: Omi10+
Software versie speaker: 18.5.5.19

Hardware TV: Samsung UE43J5500AW
Software versie TV: 1530

Hoe ik de speaker ook verbind, het probleem blijft zich voordoen.
(Bluetooth/3.5 audio ingang/wifi)

[ Voor 21% gewijzigd door Allzomerc op 12-10-2019 02:50 ]

Beste antwoord (via Allzomerc op 12-10-2019 09:43)

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Er is geen oplossing, voor het vraagstuk dat je hebt. Zo uit mijn hoofd, is de Omi10+ een product van de fabrikant Harman Kardon. Bluetooth en Wifi werken sowieso nooit goed. De audio/video synchronisatie klopt dat niet meer, vanwege de latency.

De 3,5mm jack/audio ingang line-in, is wel prima bruikbaar wanneer de line-out of koptelefoon aansluiting van de televisie verbonden is met line-in van de Omi10+. Tenzij er nog iets van 'processing' word gedaan door de Omi10+ d.m.v. een DSP.

De 3,5mm jack/audio ingang line-in is NIET bruikbaar wanneer een bronapparaat zich als "tussenstation" gedraagt, waarbij het audio en video signaal opgesplitst word.

vb. : PC aan de televisie aangesloten op een manier, waarbij alleen videosignalen worden over gedragen. Om de TV van begeleidende audio te voorzien, word een geluidskaart/chip gebruikt die is aangesloten op een analoge versterker of receiver.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Er is geen oplossing, voor het vraagstuk dat je hebt. Zo uit mijn hoofd, is de Omi10+ een product van de fabrikant Harman Kardon. Bluetooth en Wifi werken sowieso nooit goed. De audio/video synchronisatie klopt dat niet meer, vanwege de latency.

De 3,5mm jack/audio ingang line-in, is wel prima bruikbaar wanneer de line-out of koptelefoon aansluiting van de televisie verbonden is met line-in van de Omi10+. Tenzij er nog iets van 'processing' word gedaan door de Omi10+ d.m.v. een DSP.

De 3,5mm jack/audio ingang line-in is NIET bruikbaar wanneer een bronapparaat zich als "tussenstation" gedraagt, waarbij het audio en video signaal opgesplitst word.

vb. : PC aan de televisie aangesloten op een manier, waarbij alleen videosignalen worden over gedragen. Om de TV van begeleidende audio te voorzien, word een geluidskaart/chip gebruikt die is aangesloten op een analoge versterker of receiver.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MvdO79
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-10 19:24
Ik heb op mijn Samsung tv in de geluidsinstellingen de mogelijkheid om geluid te vertragen etc. Misschien is dat een idee?

“Try to learn something about everything and everything about something.” - Thomas H. Huxley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Weet ik niet, je topic start is nogal summier.