Windows bluetooth tethering van "Access Point" naar Direct

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 00:02

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Topicstarter
Het probleem wordt hier in het engels beschreven: https://answers.microsoft...78-490b-8b94-31d7bb473ffd

Ik heb een bluetooth verbinding met mijn Android telefoon opgezet en kon aanvankelijk deze verbinding gebruik om netwerk toegang te krijgen op mijn Win 10 laptop. Je klikte dan op de telefoon en dan "Verbinding maken via" en dan "Access Point". Nu is deze laatste optie "Access Point" (of toegangspunt, ik weet het niet eens meer) vervangen door "Directe verbinding".

Met deze optie komt er geen netwerk verbinding tot stand. Voorheen kon ik deze optie terug krijgen door de hele bluetooth verbinding te verwijderen en opnieuw te verbinden, soms was een reboot nodig. Nu lukt dat ook niet meer. Alleen "Directe Verbinding" is beschikbaar en daarmee krijg ik geen internet toegang.
...

ASUS 430U-X laptop met Windows 10 Home Versie 1903 Build 18362.418
Google Pixel 3A Android versie 10
...

Weet iemand hoe dit op te lossen is? Enige optie die ik zie is gebruik maken van Wifi hotspot maar dat was in het verleden een killer voor je telefoon accu.

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel