Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16-09-2021
Wanneer kan je het beste de apple watch series 3 of 4 kopen? Prijs technisch gezien?

En is het dan beter om voor de 3 of 4 te gaan, of toch gaan voor de 5?

Bedankt!

Beste antwoord (via gmarijn op 12-10-2019 13:01)

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 20:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fkGzfZyGN4oYN93YJd7deK3q/thumb.jpg
Links Series 4 + 5. Rechts Series 3

De Series 3 is nu erg scherp kwa prijs, daar gaat niet veel meer van af. Series 4 zal nog wel iets gaan dalen, maar hij wordt niet meer gemaakt, dus op een moment is de voorraad op. De Series 5 is net nieuw, daar hoef je geen grote prijsdalingen te verwachten.

Apple heeft zelf ook handige vergelijkingsmogelijkheden op de website. En je kunt altijd nog wat YouTube video's kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Rub147 op 11-10-2019 16:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Dit is natuurlijk heel erg algemeen. Wat wil je er zoal mee gaan doen? Wat is je budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
@Rub147 sorry, daar had ik specifieker in moeten zijn. Ik wil het gebruiken tijdens het sporten en voor dagelijks gebruik; notificaties binnen krijgen etc.. en slaap meten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Grootste verschil tussen de 3 en de 4/5 is het scherm. Dat is groter geworden.

Verschil tussen de 4 en de 5 is het Always on screen.

De Series 3 is nu het instapmodel. Wil je het nieuwste hebben, ga voor de 5. Alle Series kunnen doen wat je voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
@Rub147 En wat is het verschil in scherm? En wat verwacht je qua prijzen, gaan die nog dalen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fkGzfZyGN4oYN93YJd7deK3q/thumb.jpg
Links Series 4 + 5. Rechts Series 3

De Series 3 is nu erg scherp kwa prijs, daar gaat niet veel meer van af. Series 4 zal nog wel iets gaan dalen, maar hij wordt niet meer gemaakt, dus op een moment is de voorraad op. De Series 5 is net nieuw, daar hoef je geen grote prijsdalingen te verwachten.

Apple heeft zelf ook handige vergelijkingsmogelijkheden op de website. En je kunt altijd nog wat YouTube video's kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Rub147 op 11-10-2019 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 320788

gmarijn schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:11:
Wanneer kan je het beste de apple watch series 3 of 4 kopen? Prijs technisch gezien?
Volgens mijn glazenbol is de exacte datum voor de beste koop 30 februari. De tijd kwam niet duidelijk door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
@Hackus Daar zat ik ook al aan te denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Laatst online: 08:04
Als ik hier even op in mag haken: ik ben zelf van een Series 3 naar een Series 5 gegaan. Ik zou absoluut voor een 5 gaan (of desnoods een 4) Het scherm is 30% groter terwijl de kast maar 2 mm gegroeid is aan elke kant. Een verademing :)

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
@DePaul Ik ben zelf nog nooit in het bezit geweest van een Apple watch, geen eens een smartwatch in het algemeen. Raad je het dan nog steeds aan om voor de series 5 te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
Ja :D

Het voordeel van het grotere scherm is dat alles veel groter is (duh) :+ maar ook bijvoorbeeld ontgrendelen dmv de cijfercode is veel makkelijker omdat de knoppen groter zijn. Daarnaast is de 5 ook twee keer zo snel als de 3. Als ik Siri gebruikte op de 3 moest ik regelmatig wachten, op de 5 reageert ie veel vlotter

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
@DePaul Misschien is de series 4 dan een goede optie voor mij, aangezien ik niet zoveel geef om een always-on display ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
Dan moet je die doen ... #geenspijtvan :)

Pagina: 1