Nieuwe muis ter vervanging van G700

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-01 07:11
Ik zoek een nieuwe muis ter vervanging van mijn Logitech G700. De muis hoeft niet perse draadloos te zijn, bedraad is prima. Ik vind de vier knoppen aan de zijkant van de muis enorm prettig evenals het formaat van de muis. De Logitech MX master 2s lijkt op het oog een geschikte vervanger, echter vind ik de gebruikte materialen verschrikkelijk om vast te houden en heb ik een lichte af keer ontwikkeld naar deze muis :+ .

Ik heb niet echt een budget, als het maar goed is :>.
Hoewel ik nu dus een Logitech muis heb, heb ik in de jaren een lichte afkeer gekregen naar Logitech. Ik ben niet echt merk gebonden maar een Logitech muis moet net een stapje extra geven om mij te overtuigen ;) .

De muis wordt voornamelijk gebruikt achter mijn desktop icm Mac OS (Hackingtosh) en Linux voor fotobewerking en kantoor taken. Het hoeft dus absoluut geen Gaming muis te zijn al vind ik wel dat de vormen en knoppen van Gaming muizen een pre zijn.

Een muis een natuurlijk hartstikke persoonlijk, dus een goed advies geven is lastig maar misschien heeft iemand zelf eerder een zelfde stap gemaakt van een G700 of G700s naar een nieuwe muis die zijn ervaring kan delen.

Ik had zelf het volgende gevonden wat mij interessante opties leken:

pricewatch: Corsair Dark Core RGB SE
pricewatch: Steelseries Rival 310
pricewatch: Razer Mamba Elite

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot