melding data-uitwisseling blijft oppoppen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1263378

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds mijn IPhone de nieuwe update heeft gehad naar iOS13.1.2 blijf ik de melding in mijn auto krijgen 'voor deze data-uitwisseling is een wachtwoordingave nodig' met vervolgens de opties 'doorgaan (en gebruikersnaam en wachtwoord moeten invullen) of annuleren. Ik heb geen idee waarom de update er komt en nog belangrijker hoe ik hem uit krijg. Ik weet niet welk wachtwoord/gebruikersnaam hij nodig heeft en verder is mijn telefoon wel gewoon verbonden met de auto. Ik kan gewoon bellen, de rest doe ik met de navigatie die in de auto zit dus daar heb ik het niet voor nodig.

Relevante software en hardware die ik gebruik
IPhone 7 AUdi A3 Sportback

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle instellingen van mijn auto doorgelopen om te kijken of ik per ongeluk iets heb aangevinkt waarom hij het vraagt, en op mijn telefoon de bluetooth functie bekeken, maar kan niets vinden waarom hij deze melding maakt. Bij reperatie van ruitschade heb ik garage nog gevraagd, maar die had ook geen idee.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeland2000
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik heb exact hetzelfde! Door de melding te googlen kwam ik op dit bericht. Bloedirritant, want je moet die melding de hele tijd wegklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1264132

Ik had dezelfd ellende. Het lijkt dat de MyAudi app ook vernieuwd is. Hoe dan ook:
Open de Myaudi app op de Iphone
Rechtsonder de 'pop/persoon' aantikken
Selecteer voertuig verbinding
Zet ' Automatisch bij de MMI aan....' AAN (zwarte punt naar rechts).

Bij mij werkt het. Bij de eerste keer stond wel de Audi naast het huis en was verbonden met WIFI van het huis en de Iphone idem. Ik kan nu ook mijn contacten weer zien via MMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 840755

Ik had het ook na de laatste ios-update. Iphone laten ‘vergeten’ in de wagen net als de wagen laten ‘vergeten’ in de Iphone. Wagen en Iphone opnieuw gekoppeld en irritante melding is de wereld uit.