automation fanboy
Dit topic is weer in het leven geroepen, omdat er geen plek is om op tweakers een groep mensen te vinden voor een goede proclubs club 
Zelf speel ik op de PS4 fanatiek Pro Clubs, maar altijd met Engelsen of Duitsers en daar moet verandering in komen. Dus heb je zin om mee te spelen bericht me dan hier op Tweakers, of via PSN
Zelf speel ik op de PS4 fanatiek Pro Clubs, maar altijd met Engelsen of Duitsers en daar moet verandering in komen. Dus heb je zin om mee te spelen bericht me dan hier op Tweakers, of via PSN
Members only: PSN Username
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Members only: Discord Kanaal
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 56% gewijzigd door Punkbuster op 11-10-2019 14:53 . Reden: PSN edit ]
automation fanboy
Hoe is Pro Clubs in Fifa 20 ten opzichte van Fifa 19? Zijn er nog bepaalde dingen binnen Pro Clubs veranderd?
Bestaat deze nu? Meen dat ik hem niet kon vinden...?
Ja hoor, vanaf de eerste dag dat je met EA Access kon spelenSleehond schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 00:00:
[...]
Bestaat deze nu? Meen dat ik hem niet kon vinden...?
Yes die heb ik aangemaakt, we zijn alleen nog niet actief geweest 🙂C.QL schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:47:
[...]
Is er al een Tweakers club voor FIFA 21 op Xbox?
Kan ik nog joinen Ronster? En zo ja, hoe terug te vinden?Ronster schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:04:
[...]
Yes die heb ik aangemaakt, we zijn alleen nog niet actief geweest 🙂
Uiteraard! Als je me toevoegt zou je zo moeten kunnen joinen: R0nster76C.QL schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:50:
[...]
Kan ik nog joinen Ronster? En zo ja, hoe terug te vinden?
Hopelijk kunnen we dan binnenkort clubs weer eens nieuw leven inblazen. De laatste jaren waren we behoorlijk actief, alleen dit jaar nog niet.
Als er iemand interesse heeft om een club te starten op Xbox series X/S let me know!
Yes, leuk!Ronster schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:34:
Als er iemand interesse heeft om een club te starten op Xbox series X/S let me know!
Pagina: 1