Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

acer-aspire-5-a517-5

Pagina: 1
Acties:

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20:29
pricewatch: Acer Aspire 5 A517-51G-81Q8
iemand ervaring met deze laptop of advies erover. Kan deze laptop overnemen voor een mooie prijs maar weet niet of het een goede laptop is. Acer is niet de beste laptopbouwer maar misschien is dit wel een goeie deal. Vooral het scherm lijkt me wel goed 17 inch is altijd prettig groot

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:53

vectormatic

Warlock of the doorlock

Wat wil je er mee gaan doen, en wat is "een mooie prijs"?

Het kan best dat het een goede laptop is, maar niet wat jij zoekt, of niet voor die prijs. Als ik zelf naar de specs kijk is mijn eerste zorg het geheugen, dat zou max 8gb zijn. Dit kan een fout in de specs zijn, of je zit voor "altijd" vast op die 8gb, wat voor bepaalde doeleinden gewoon te weinig gaat zijn, en mijns inziens voor een laptop van dit kaliber ook niet acceptabel.

Overigens zou ik me over Acer als merk niet druk maken, er zijn hele goede acers, en hele crappy laptops van lenovo, wat dat betreft kan je beter het apparaat op zich beoordelen (kwa materiaal/robustheid) dan er een stickertje "acer, dus budget troep" op plakken.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:04

YES

Moderator General Chat
mark777 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:30:
pricewatch: Acer Aspire 5 A517-51G-81Q8
iemand ervaring met deze laptop of advies erover. Kan deze laptop overnemen voor een mooie prijs maar weet niet of het een goede laptop is. Acer is niet de beste laptopbouwer maar misschien is dit wel een goeie deal. Vooral het scherm lijkt me wel goed 17 inch is altijd prettig groot
Wat verwacht je van de reacties als medetweakers niet eens weten wat je ervoor moet betalen en wat je er, specifiek, mee wil gaan doen.

Dus de prijs, eerder gebruik van het ding, wat wil je er zelf mee, zal je minimaal moeten benoemen.

• mark777
YES schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:50:
[...]

Wat verwacht je van de reacties als medetweakers niet eens weten wat je ervoor moet betalen en wat je er, specifiek, mee wil gaan doen.

Dus de prijs, eerder gebruik van het ding, wat wil je er zelf mee, zal je minimaal moeten benoemen.
ik zoek een laptop met een mooi groot scherm en niet al te duur. Kwam deze tegen en vroeg me af of dit een goede laptop is. Het scherm is wel mooi denk ik. Verder speel ik civilization en dat kan wel op deze laptop. 8 GB is genoeg voor mij maar wel raar dat dat ook gelijk max is.Als ik in de toekomst wil uitbreiden kan dat niet. Maar alvast bedankt voor de reacties!! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door mark777 op 11-10-2019 11:07 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:04

YES

Moderator General Chat
mark777 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:06:
[...]

ik zoek een laptop met een mooi groot scherm en niet al te duur. Kwam deze tegen en vroeg me af of dit een goede laptop is. Het scherm is wel mooi denk ik. Verder speel ik civilization en dat kan wel op deze laptop. 8 GB is genoeg voor mij maar wel raar dat dat ook gelijk max is.Als ik in de toekomst wil uitbreiden kan dat niet. Maar alvast bedankt voor de reacties!! ;)
Met het risico dat ik in herhaling val: dat hangt af van de prijs. Maar die noem je niet dus daarover kan ik niets zeggen.

Algemeen advies:
Ik zou afwegen hoe lang en hoeveel hij gebruikt is. Daarnaast zou ik kijken wat voor de vraagprijs nieuw (of evt andere gebruikte laptops) te krijgen is en hoeveel dit elkaar ontloopt op gebied van prestaties. Verder lijkt het op basis van meerdere websites inderdaad zo te zijn dat er max 8GB geheugen in kan, wat wel bijzonder is.

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

mark777 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:06:
[...]

8GB is redelijk weinig tegenwoordig, de cpu is adequaat te noemen voor dagelijks gebruik maar de videokaart is in feite een mobiele chip op basis van een GTX1030. Niet heel geschikt voor gaming dus, dan wil je toch minstens een 1050 om op full HD een beetje kwaliteit of framerate te hebben.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Waar heb je die laptop gezien? Neem aan Marktplaats? Dat zou ik dan heel snel vergeten. Marktplaats is niet de plek voor dure elektronica. Ik zou laptops op V&A kopen, Tweakers heeft tenminste een fatsoenlijk beoordelingssysterm en hier wemelt het niet van de paupers.

• mark777
hoi1234 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:22:
Waar heb je die laptop gezien? Neem aan Marktplaats? Dat zou ik dan heel snel vergeten. Marktplaats is niet de plek voor dure elektronica. Ik zou laptops op V&A kopen, Tweakers heeft tenminste een fatsoenlijk beoordelingssysterm en hier wemelt het niet van de paupers.
nou nou, er zijn ook betrouwbare mensen op de wereld hoor. En niet alleen op tweakers.
Pagina: 1