Remote play telefoon accessoires vraag.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:18
hi, nu dat remoteplay beschikbaar is voor Android toestellen en niet alleen Xperia devices ben ik op zoek naar de juiste accessoires voor m'n telefoon voor een prettige remoteplay ervaring.

Welke phone grip heb ik voor mn dualshock 4 (laatste PS4 pro controller) nodig?

En wat ik voornamelijk probeer ik te achterhalen welke kabel heb je nodig indien je een usb-c aansluiting op je telefoon hebt om je dualshock te connected. Ik vind namelijk voornamelijk info omtrent otg kabel van micro USB naar micro. Heeft iemand ervaring met remote play in combi met een USB-C aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Lijkt me prima te googlen allemaal? Helemaal als wij moeten raden welke telefoon je hebt.

En prettige ervaring vind ik het sowieso niet door de enorme inputlag die krijgt. Leuk voor TellTale achtige games, maar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:18
bram1984 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 06:53:
Lijkt me prima te googlen allemaal? Helemaal als wij moeten raden welke telefoon je hebt.

En prettige ervaring vind ik het sowieso niet door de enorme inputlag die krijgt. Leuk voor TellTale achtige games, maar verder.
Ik heb een Xiaomi mi9t

Ik heb inderdaad meerdere grips kunnen vinden helaas geen duidelijkheid omtrent de kabel mocht ik die willen connecten met een ds4

[ Voor 52% gewijzigd door P-Nut op 11-10-2019 08:20 ]