2e monitor naast 4k monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• WorstCaseOfZen
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-01 15:35
Hi mede tweakers,

Ik zoek een tweede monitor welke ik naast mijn huidige 4k Dell p2715q kan plaatsen.

Mijn bedoeling is om naast wat te gamen (denk rocket league/wolfenstein) ook deze monitoren te gebruiken voor mijn muziek producties in cubase. Waar meerdere schermen handig zijn. Daarnaast is het makkelijk om meerdere excelsheets tegelijkertijd te kunnen bekijken.

Aangezien mijn budget niet enorm is (denk 200/300/evt 400 euro ben ik eigenlijk op zoek naar een wat minder duur scherm dan m'n huidige. (welke volgens mij ook niet meer verkocht wordt)

Het liefst koop ik een scherm welke qua vormgeving er mooi naast past, al weet ik niet of er problemen gaan optreden mbt resolutieverschillen, bij het opstarten van een game of software. Is het beter als ik voor dit scherm ook kies voor een 4k monitor of is Full HD compatible?

Oftewel; Weet mijn videokaart wat te doen met welk scherm?

Ik heb reeds enkele modellen van Dell gezien uit de p27 en u27 serie welke qua design gelijk zijn.
Is het handig om voor een uitbreiding te gaan, of is het beter mijn huidige monitor te verkopen en er 2 dezelfde voor terug te kopen?

Mijn huidige systeem:
I7 6700k
64gb intern
Gigabyte gtx 1070 founders edition

Ik hoor graag jullie advies mbt tot aankoop.

Mvg

[ Voor 3% gewijzigd door WorstCaseOfZen op 11-10-2019 00:23 ]