Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:18
L.S.,

Gisteren heb ik tijdens de prijsdip een aantal Noctua NF-A15 gekocht. Een veel gehoord hekelpunt over deze fan zijn de kleuren. Is deze fan een beetje fatsoenlijk uit elkaar/in elkaar te zetten? Mijn idee is om de verschillende componenten over te spuiten en dan in de case te hangen. Ik ben een klein beetje handig, heb genoeg tijd/geduld maar vind het zonde om hieraan te beginnen als blijkt dat het niet te doen is. Ideeën/vragen/tips - alles is welkom.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mash_man02
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:13
Ongelijkmatig spuiten levert extra lager belasting op. Ik zou er niet aan beginnen en de fans gewoon in de juiste kleur kopen. Ik denk dat het ook lastig wordt om de verf te houden waar die moet zitten wat weer voor tal van andere problemen kan zorgen.

Asus X570-E AMD ryzen 5800x3D 64Gb Sapphire 7900xtx X-vapor nitro+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:40:
L.S.,

Gisteren heb ik tijdens de prijsdip een aantal Noctua NF-A15 gekocht. Een veel gehoord hekelpunt over deze fan zijn de kleuren. Is deze fan een beetje fatsoenlijk uit elkaar/in elkaar te zetten? Mijn idee is om de verschillende componenten over te spuiten en dan in de case te hangen. Ik ben een klein beetje handig, heb genoeg tijd/geduld maar vind het zonde om hieraan te beginnen als blijkt dat het niet te doen is. Ideeën/vragen/tips - alles is welkom.
Wacht maar eerst tot de order door gaat. of heb je ze al binnen ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
mash_man02 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:50:
Ongelijkmatig spuiten levert extra lager belasting op. Ik zou er niet aan beginnen en de fans gewoon in de juiste kleur kopen. Ik denk dat het ook lastig wordt om de verf te houden waar die moet zitten wat weer voor tal van andere problemen kan zorgen.
Goed punt wat betreft de lager belasting. Ik zal de spuitbussen in de schuur laten liggen.
Hackus schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:55:
[...]

Wacht maar eerst tot de order door gaat. of heb je ze al binnen ?
Ze hebben de bestelling (zonder mijn goedkeuring) geannuleerd en m'n geld terug gestort. Ik ben er mee naar de geschillencommissie gestapt die de casus heeft aangenomen.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:46
En wat was de prijsdip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén