.....wachtend op PCdeLuxe dual xeon 2,66ghz systeem...
Vraag
Alle reacties
Speel je een slideshow af via software op de TV?WinMan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:59:
Mijn vraag
Ik heb dus een 65OLED803 TV van Philips, als ik foto's via mijn NAS wil bekijken krijg ik alleen een heel laag resolutiebeeld te zien 644xZoveel . Alleen als ik een usb schijf/stick aansluit kan ik wel foto's in volle resolutie bekijken.(van die USB natuurlijk) Heeft iemand een zelfde ervaring en is hier iets aan te doen of doe ik wat fout?
groet, Winfryd
Etuuuuuh!
Oké, ik kreeg opeens een ingeving. Instellingen op de NAS gecontroleerd. En ja, de mediaserver stond zo ingesteld dat ie lage resolutiebeelden doorstuurt. Heb het vinkje verwijderd en voila, volle resolutie op de TV.
Opgelost dus... :-)
Opgelost dus... :-)
Hallo CR, bedankt voor je reactie. We typten wellicht tegelijk. Nee, niet via een aparte app maar via MEDIA (een bron op de tv) Op mijn synology NAS draait de app 'Mediaserver' en via dlna/pnp ziet de tv deze mediaserver en toont dan automatisch de bronnen video/foto/muziek van de NAS. Nooit aan gedacht tot nu dus... Toch wel fijn zo. Voorheen startte ik dan Kodi en deed het via die manier.
Groet, W.
Groet, W.