Toon posts:

abit kt7a - sblive 1024

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet et, er zijn hier al veel topics over geweest maar kan iemand me asjeblieft ff en link naar de patch van et probleem geven, want me geluid doet et niet :'( en ik krijg nogal een vage fout melding: mmssystem002 Er is een apparaatidentificatie gebruikt die buiten het bereik van het systeem valt :? alvast tnx

Verwijderd

Topicstarter
btw ik heb de search al gebruikt na 2 uur nix gevonde toen maar opgegeven... nieuwe drivers sb al gedowned..... nix :(

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Uuuh... Ik heb een vergelijkbare configuratie, maar ik heb geen problemen en geen patches geinstalleerd, dussuh.. Misschien helpt het als je de meest recente via drivers installeert en daarna de sblive drivers (liveware).

specs

Verwijderd

irq probleem?? anders moet je de via 4.32 drivers installen.. die hebben een fix voor de 686b chip (die jij op je plank hebt zitten)

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

BiosUpgrade?

specs

Verwijderd

zou ook heel goed kunnen

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Druk je Line eens in een ander PCI-slot.

Good goan

• mjhzenden
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02-2025

mjhzenden

... vooral stilte ...

Hai,
Ik heb ook een abit met sb 1024 en heb ook geen problemen met de hardware. In het begin heb ik dit wel gehad :( maar na een beetje wisselen gaat het nu perfect :)
Ik heb de sb in het laatste slot zitten en gebruik geen andere drivers of patches.

Ik weet zeker dat hij het bij jou ook doet.

Succes ;)

Marcel

Verwijderd

Als het goed is zit de patch in de laatste 3 biosupdates ingebakken, je moet ff in de releasnotes kijken hoe je die 'patch' kan aazetten, had met PCI latency tijd te maken ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
ik zette vanmorge me pc aan en hij deed et weer zal wel de hitte zijn geweest ofzo :?
Pagina: 1