C+ kijken gaat hier (in belgie) wel, maar je hebt enkel beeld. Het geluid is digitaal geencrypteerd, dus hoor je nix, die encriptie is (nog) niet te kraken. Het beeld (dat analoog geencrypteerd is, je kan dat dan zonder encryptie nog soms wazig zien) gaat goed, alleen moet je het onder een windows 98 (of me

) doen, onder win2k haal ik op een Athlon 1200@1400 slechts 12fps, en dat zuigt grote tijden. Onder win98 haal ik de volle 25fps.
Dit heeft iets te maken met het memory security model van de WinNT kernel (is trouwens ook zo onder linux). De driver haalt een beeldje vanuit de tv-kaart naar ram, de applicatie die die moet decrypyteren moet daar dan nog is een kopie van maken, de bewerkingen erop doen (weer een kopietje), die geeft dat aan de driver van je scherm (nog een kopie) en dan wordt het naar je schermkaart geheugen (nog is) gekopierd. Lekker veel kopies he, terwijl dat onder win98 gewoon rechtstreeks van de kaart gedecrypteerd kan worden naar je video memory ( = geen, of slechts 1 kopie)
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life