Advies gaming headset met inline amp

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfpack01
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-10 19:06
Ik zoek een?
Gaming headset met mic monitoring waarmee ik niet hoef te roepen en waarbij ik mezelf gemakkelijk hoor praten

Wat is je budget?
Eur 100

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gaming headset die ik momenteel gebruik is de oude Turtle Beach Ear Force PX22 Pro, die voor mij perfect heeft gewerkt. Waarbij ik mezelf goed kon horen met behulp van een inline amp die helpt om het gevoel te vermijden dat je uitgesloten voelt van alle buitenstaand geluid en te luid aan het roepen bent

Wat heb je zelf al gevonden?
Nog geen deftige vervanger met dit soort inline amp gevonden.

Mocht er iemand een soort gelijkaardig gaming headset kunnen adviseren. Die je niet het gevoel geeft dat je in een doos zit te roepen. Daar zou ik heel blij mee zijn. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Wolfpack01 op 10-10-2019 07:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bedoel je niet gewoon het vinkje "Naar dit apparaat luisteren" bij je microfoon instellingen? Of bedoel je wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfpack01
Sissors schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 07:58:
Bedoel je niet gewoon het vinkje "Naar dit apparaat luisteren" bij je microfoon instellingen? Of bedoel je wat anders?
Die optie heb ik geprobeerd maar het geeft mij een korte delay en dit is zeker niet zo aangenaam.

Ik bedoel een headset met een echt goeie mic monitoring optie op de amp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Merkte dat idd net toen ik het even probeerde. Schijnbaar heeft de Arctis serie deze optie, zelf gebruik ik het nooit, maar zal vanavond eens proberen hoe goed het werkt (heb een Arctis 7). Over het algemeen op wat kleine minpuntjes na prima tevreden over de headset. De Arctis 5 moet binnen jouw budget zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfpack01
Wat ik vreemd is dat op reviews zie ik wel mic monitoring tevoorschijn komen. Maar op de officiële website staat er nergens vermeldt dat het die optie heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hij heeft de optie in zin software, net er even wat mee gespeeld. Het werkt in principe, al is het wel erg afhankelijk van hoever van je mond je de microfoon precies hebt zitten. Zelf ben ik niet heel erg overtuigd ervan en mag hij mooi uit blijven staan. Dus kan niet echt advies voor jouw geven: Ja hij heeft het, maar dus wel afhankelijk van je microfoon positie hoeveel het doet.
Pagina: 1