Monitorbeugel met goede kabelmanagement

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
4x Monitorarm voor 2x 27 inch monitoren met goede kabelmanagement
1x Monitorarm voor 3x 27 inch monitoren

Het liefst doormiddel van een klem aan de achterkant van het bureau.

Het gaat om dubbel sta-werkplekken, dus kabels moeten liefst geïntegreerd worden in de arm, of in ieder geval uit het zicht.

Voor het bedrijf waar ik werk. We zijn aan het verhuizen de de kantoorwerkplekken moeten superstrak.

Wat is je budget?
Max 300 euro per stuk, maar minder is altijd beter

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik loop al een poos te speuren en kom veel van dezelfde tegen, maar ik vind er eigenlijk geen met echt goede kabelmanagement.

https://www.monitorbeugel...Wmnj8QY0Hz50aApbDEALw_wcB

Dit ziet er goed uit, maar het liefst nog wat strakker en/of met 1 arm.

Hebben jullie toevallig iets wat mij verder helpt?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Alle reacties

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 07:29
Ik heb zelf op de slaapkamer een Vogel's muurbeugel. Daar zitten metalen clipjes aan de scharnier delen waar je kabels in kunt klemmen.
pricewatch: Vogel's WALL 3145 Draaibare tv-beugel 19"-43" Zwart
Het kan zijn dat ik een ouder type heb als wat hier staan, de clipjes zijn niet op de productfoto te zien.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat je zelf de kabels kunt wegbinden met tie-wraps oid.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Trustadz
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-01 11:27
Kijk eens op amazon. Ik heb een 2x arm met prima kabelmanagement voor €40 - €70 3x armen zijn vaak ook nog wel onder de 100 te vinden. Ze zijn soms wat minder lang maar voldoen nog prima!
Ik heb geloof ik https://www.amazon.de/Tis...al+mo%2Caps%2C137&sr=8-19