Toon posts:

Pc werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb de pc van de bbg van vorige maand gekocht ik heb hem helemaal in elkaar gezet alles goed. Maar ik zet hem aan alles gaat aan de lampjes en alles draait maar hij showt niet op mijn monitor?! Ik heb hulp nodig ik heb hier lang voor gespaard wat moet ik doen PROBLEEM IS AL OPGELOST HEB DE HDMI GEWOON AANGESLOTEN OP DE VIDEO KAART EN NU DOET DIE HET WEL

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2019 19:12 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:20
@Verwijderd Ik wil je graag helpen, hoewel ik niet heel veel weet over dit soort problemen.

Maar, sluit je monitor eens aan als het kan op de onboard VGA. Dus direct op het moederbord.
Wellicht kan je dan in de bios gaan selecteren wat er grafisch gebruikt moet worden.

Misschien staat hij nu dus op de onboard gpu, ipv de grafische kaart zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met volledige specs te geven. Daarnaast, wat je zelf al hebt gedaan (anders dan er lang voor gespaard).

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door om je op weg te helpen bij het troubleshooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 15:46
Zet dan in ieder geval neer wat die pc dan is en wat je al gedaan hebt.

Nu mogen we zelf gaan lopen zoeken naar wat er dan in die BBG zit.
Dat zijn er gelukkig maar 4 verschillende systemen:
reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2019

Als je geholpen wilt worden, dan zul je ook wat inzet moeten tonen.

Je komt toch echt deze vragen tegen als je een topic start:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

[ Voor 19% gewijzigd door White Feather op 09-10-2019 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 18:46: PROBLEEM IS AL OPGELOST HEB DE HDMI GEWOON AANGESLOTEN OP DE VIDEO KAART EN NU DOET DIE HET WEL
FF duidelijker zo onder aan het topic.
Probleem opgelost.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2019 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoStad
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-09 12:11
Verwijderd schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 18:46:
Hallo ik heb de pc van de bbg van vorige maand gekocht ik heb hem helemaal in elkaar gezet alles goed. Maar ik zet hem aan alles gaat aan de lampjes en alles draait maar hij showt niet op mijn monitor?! Ik heb hulp nodig ik heb hier lang voor gespaard wat moet ik doen PROBLEEM IS AL OPGELOST HEB DE HDMI GEWOON AANGESLOTEN OP DE VIDEO KAART EN NU DOET DIE HET WEL
Ik begrijp uit jouw tekst dat je geen probleem meer hebt omdat het al is opgelost nietwaar?
Pagina: 1