Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Extra RAM geheugen voor mijn desktop. Op dit moment heb ik het moederbord Gigabyte G1.Sniper B5 met daarin Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU (2 x 4GB). Ik wil dit upgraden en wil graag weten of het mogelijk is of ik hier 32 gb van kan maken. Zo niet, is het mogelijk om hier 16 gb van te maken? Zo ja, welke zouden jullie aanraden? De reden van aanschaf is, omdat ik veel multitask.
Wat is je budget?
ongeveer 400.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Zolang het maar compatibel is met mijn moederbord.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel Core i5 4460
Gigabyte G1 Sniper B5
MSI Geforce GTX 970 GAMING 4g
WD Blue WD 10EZEX, 1TB
Cooler Master N300
Gelid Solutions Tranquilo Rev. 2
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Asus DRW-24F1ST
Cooler Master V550 Semi Modular
Crucial MX100 256GB
.
Ik zoek een?
Extra RAM geheugen voor mijn desktop. Op dit moment heb ik het moederbord Gigabyte G1.Sniper B5 met daarin Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU (2 x 4GB). Ik wil dit upgraden en wil graag weten of het mogelijk is of ik hier 32 gb van kan maken. Zo niet, is het mogelijk om hier 16 gb van te maken? Zo ja, welke zouden jullie aanraden? De reden van aanschaf is, omdat ik veel multitask.
Wat is je budget?
ongeveer 400.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Zolang het maar compatibel is met mijn moederbord.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel Core i5 4460
Gigabyte G1 Sniper B5
MSI Geforce GTX 970 GAMING 4g
WD Blue WD 10EZEX, 1TB
Cooler Master N300
Gelid Solutions Tranquilo Rev. 2
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Asus DRW-24F1ST
Cooler Master V550 Semi Modular
Crucial MX100 256GB
.