Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een nieuwe pc die de huidige games zoals Metro Exodus, Rage 2, Sekiro en toekomstige games zoals Cyberpunk 2077, The Outer Worlds and Doom Eternal op high of ultra kan draaien op een 1440p monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 euro exclusief de monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440p 144hz monitor, muis en toetsenbord. Daarnaast ook een 120 gb SSD waarop windows wordt geinstalleerd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk heb ik geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zal heel erg fijn zijn als het pc stil kan zijn, hoewel ik met een headset game is het wel fijn als het niet te veel geluid produceert. RGB is meer optioneel.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wat feedback over de componenten, of ze goed aansluiten met elkaar of dat er betere opties zijn.
Vooral het geheugen, moederbord en voeding vind ik lastig qua merken en wat wel of niet past.
Hieronder een voorbeeld van een build die over mijn budget is. Ik weet zo niet of de onderdelen bij elkaar goed passen. En als jullie suggesties hebben voor een andere video kaart of andere onderdelen dan hoor ik het graag.
Ik wil een nieuwe pc die de huidige games zoals Metro Exodus, Rage 2, Sekiro en toekomstige games zoals Cyberpunk 2077, The Outer Worlds and Doom Eternal op high of ultra kan draaien op een 1440p monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 euro exclusief de monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440p 144hz monitor, muis en toetsenbord. Daarnaast ook een 120 gb SSD waarop windows wordt geinstalleerd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk heb ik geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zal heel erg fijn zijn als het pc stil kan zijn, hoewel ik met een headset game is het wel fijn als het niet te veel geluid produceert. RGB is meer optioneel.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wat feedback over de componenten, of ze goed aansluiten met elkaar of dat er betere opties zijn.
Vooral het geheugen, moederbord en voeding vind ik lastig qua merken en wat wel of niet past.
Hieronder een voorbeeld van een build die over mijn budget is. Ik weet zo niet of de onderdelen bij elkaar goed passen. En als jullie suggesties hebben voor een andere video kaart of andere onderdelen dan hoor ik het graag.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 130,99 | € 130,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | € 817,96 | € 817,96 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 88,68 | € 88,68 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury HX432C18FB2K2/16 | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W CM | € 72,09 | € 72,09 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 104,- | € 104,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.551,49 | ||