"Populaire categorieën" deels gepersonaliseerd.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De sectie "Populaire categorieën" in Pricewatch en V&A zou deels gepersonaliseerd kunnen zijn.

Ik heb meestal geen interesse in 50% van de producten die daar getoond worden. En moet daardoor meerdere lagen menu items doorklikken.

Pana 5j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
mrbullet schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:35:
De sectie "Populaire categorieën" in Pricewatch en V&A zou deels gepersonaliseerd kunnen zijn.

Ik heb meestal geen interesse in 50% van de producten die daar getoond worden. En moet daardoor meerdere lagen menu items doorklikken.
Dank voor je wens, dit zou zeker nuttig kunnen zijn. Wellicht zouden we aan de hand van eerder gedrag categorieën kunnen tonen. Ik ga met de devvers brainstormen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als ik eens per paar jaar een device type X koop dan zal die nooit populair zijn volgens mijn 'klikgedrag' op het moment dat ik voor het eerst in jaren zeg ga zoeken naar een smartwatch. En is juist de categorie Smartwatches waar ik een paar dagen lang veel rondklik, de jaren er na niet meer interessant en dus voor mijn werkwijze juist niet iets om in Populair te hoeven zien. Voor mij is Populair juist een set 'snelkoppelingen' naar in het algemeen veelgebruikte categorieën. En is het verder inderdaad de categorieën doorklikken.

Maar ik ben dan ook een gebruiker die de PW 'slechts' eens per zoveel weken of maanden gebruikt bij een concrete koop-wens voor mezelf / familie.

Zeg ik als gebruiker van de pricewatch, niet als crew.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
F_J_K schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:51:
Als ik eens per paar jaar een device type X koop dan zal die nooit populair zijn volgens mijn 'klikgedrag' op het moment dat ik voor het eerst in jaren zeg ga zoeken naar een smartwatch. En is juist de categorie Smartwatches waar ik een paar dagen lang veel rondklik, de jaren er na niet meer interessant en dus voor mijn werkwijze juist niet iets om in Populair te hoeven zien. Voor mij is Populair juist een set 'snelkoppelingen' naar in het algemeen veelgebruikte categorieën. En is het verder inderdaad de categorieën doorklikken.

Maar ik ben dan ook een gebruiker die de PW 'slechts' eens per zoveel weken of maanden gebruikt bij een concrete koop-wens voor mezelf / familie.

Zeg ik als gebruiker van de pricewatch, niet als crew.
De nadruk ligt met name op "deels gepersonaliseerd". Dit kan bv de laatste zichtbare rij kunnen zijn.

Pana 5j

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:17

snmght

imho dan he

Je zou ook kunnen opteren voor een rij met favoriete categorieën, door de gebruiker samen te stellen. Goede suggestie, zou ik persoonlijk ook zeker gebruik van maken!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouze88
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-08 21:18
snmght schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:25:
Je zou ook kunnen opteren voor een rij met favoriete categorieën, door de gebruiker samen te stellen. Goede suggestie, zou ik persoonlijk ook zeker gebruik van maken!
Precies dit zou echt top zijn!
Pagina: 1