[iCloud] Sharing met Family Sharing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Weet iemand hoe het zit met iCloud sharing met leden in mijn family? Ik heb 200GB iCloud en ik wil een gedeelte ervan delen met mijn oudste zoon voor zijn studie.

Maar als ik deze aanzet, kan ik geen folder kiezen waarin hij zijn dingen in kan zetten. Betekent dit dat hij overal bij kan? Ik heb er namelijk zooi in staan die (nog) niet geschikt zijn voor hem en wil deze eigenlijk afschermen. Maar ik zie geen mogelijkheid om dat te doen en daar baal ik een beetje van.

iemand een truc hoe dit eventueel wel kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dit is niet nodig. Leden van een iCloud family met gedeelde storage kunnen elkaars data niet zien.

Edit:
With Family Sharing, your family can share a single 200GB or 2TB storage plan that gives everyone plenty of space. When you share a storage plan, your photos and documents stay private and everyone keeps using their own accounts with iCloud—just like when you have your own storage plan.
Eerste hit op google 🤫

[ Voor 68% gewijzigd door Donstil op 08-10-2019 23:17 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:15:
Dit is niet nodig. Leden van een iCloud family met gedeelde storage kunnen elkaars data niet zien.
Pff serieus haha? Al die moeite gedaan, blijkt het niet nodig te zijn. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:15:

Edit:

[...]

Eerste hit op google 🤫
Ik vermijd google zo veel mogelijk...op DDG werd ik niet snel wijzer. Maar ok, schijnbaar had ik tunnelvisie in de iCloud family app.