Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop school/gamen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Celine0402
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-11-2020
Hoi,
Ik zoek al enige tijd naar een laptop voor mijn zoons, vooral voor schoolwerk en een beetje gamen. Ze hebben dus zeker office nodig, ik heb al overal gezocht en gekeken maar ik raak wat verloren in alle termen. Ik wil liefst 2 schijven, ssd voor de snelheid en hdd voor de opslag. Is niet echt voor zware programmas op te draaien maar als ze een beetje kunnen gamen zou het super zijn (minecraft, misschiens rocket league?) Ik kwam deze tegen in een winkel maar de verkoper kende er niet veel van en kon me niet echt helpen: laptop-15-6-acer-aspire-3-a315-21

Wat ga je met je laptop doen?
Schoolwerk, gamen (als het kan) netflix, youtube, mail e.d.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Window 10 zoals op school, video en foto's bewerken waarom niet maar hoeft niet specifiek.

Wat is je budget?
Ik heb al 500e bijeengespaard en liefst grote maximum van 600e.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet speciaal eigenlijk, is om thuis te gebruiken dus zetel, bureau, bed

Heb je nog bepaalde (merk)?
ze dromen van een msi of alienware 😅 maar heb daarvoor zeker 3 keer mn budget nodig en dit kan ik niet... ik sta open voor alle merken dus

Alvast bedankt