Ondertitels netflix irritant helder bij DV

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-09 23:38
Hallo heeft iemand een oplossing gevonden bij Netflix voor de ondertitels, BIj Dolby Vision.
Dit is super irritant, veelte fel, onkijkbaar.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Even een gok, aangezien je vrijwel geen informatie geeft over je situatie (wat voor tv, welke Netflix app, welk afspeelapparaat):

Heb je al eens geprobeerd de ondertitel kleur in de Netflix instellingen (online) op Transparant te zetten? In de meeste gevallen verbetert dat de boel aanzienlijk.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
Ik heb de LG Oled E9, laatste Netflix app. Ik bekijk netflix via de app van de Oled TV.
Eigenlijk zouden ze grijze ondertitels beschikbaar moeten stellen.Nee niet gezien dat het kon, met transparantie. Ik zal eens zoeken.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Je kan de ondertitels aanpassen als je inlogt op de Netflix website. In de LG app heb je deze opties niet.

Zelf heb ik gekozen voor gele subs, kijkt echt veel prettiger!

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Ik heb Netflix subtitles transparant gemaakt via de opties op de website. Een stuk fijner, want het contrast tussen subs en het normale beeld was op mijn OLED echt intens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
BioHazard schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:30:
Ik heb Netflix subtitles transparant gemaakt via de opties op de website. Een stuk fijner, want het contrast tussen subs en het normale beeld was op mijn OLED echt intens.
hoe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:03
Niet om het een of ander maar heb je dan serieus en goed gekeken? Ik kende de pagina niet, maar had het met twee kliks gevonden. Tip: kijk eens bij de kleur van de letters.

Een beetje eigen inzet zou wel fijn zijn, daar kom je veel verder mee. Niet alleen in je privé ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Arjan90 op 03-01-2020 21:10 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Hamazaki schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:04:
[...]

Die had ik al, waar zet ik m transparant?
Klik op de kleur en kies dan Semi Transparant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:57

Major_ton

Shoot!

Vergeet niet de app op de TV even helemaal af te sluiten en daarna opnieuw op te starten, anders worden de wijzingen niet doorgevoerd.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
BioHazard schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:57:
[...]

Klik op de kleur en kies dan Semi Transparant.
Wit transparant gaat dus niet zonder balk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Snake_Eye schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:22:
Hallo heeft iemand een oplossing gevonden bij Netflix voor de ondertitels, BIj Dolby Vision.
Dit is super irritant, veelte fel, onkijkbaar.
Zou jij (en iedereen die dit ervaart) hiervoor contact willen opnemen met de klantenservice? Dit is namelijk een irritant probleem op o.a. Android TV en hoe meer mensen dit rapporteren hoe beter.

Semi-transparant werkt idd, alleen is bij normale content de ondertiteling dan soms te donker.

Sorry voor de topic-bump maar dit leek me een relevante plek om het te melden aangezien ze het nog steeds niet hebben opgelost en hun concurrenten het wél goed doen bij HDR (Prime Video bijv.)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:32:
[...]

Zou jij (en iedereen die dit ervaart) hiervoor contact willen opnemen met de klantenservice? Dit is namelijk een irritant probleem op o.a. Android TV en hoe meer mensen dit rapporteren hoe beter.

Semi-transparant werkt idd, alleen is bij normale content de ondertiteling dan soms te donker.

Sorry voor de topic-bump maar dit leek me een relevante plek om het te melden aangezien ze het nog steeds niet hebben opgelost en hun concurrenten het wél goed doen bij HDR (Prime Video bijv.)
Ik heb geen streamingsdiensten meer. Gewoon te weinig content per streamings dienst naar mijn smaak. Er komen meer series en films uit India bij Netflix, wat voor mij niet interessant is. Prime had ik ook, maar deze is ook van de hand gedaan. Zo ook Disney+. Als er 1 streamingsdienst was met alle content, dan was het wel leuk, maar zo niet meer met al die versplintering van streamingsdiensten.

[ Voor 8% gewijzigd door Snake_Eye op 28-04-2020 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wil42
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-09-2021
In Netflix account grootte ondertiteling aangepast, de middelste A.

1 Sony tv, KDL WE610, draadloos internet heeft extreem kleine ondertiteling, kleiner dan de kleinste A in het Netfix account.

De bekabelde Sony, KDL WE610, heeft grootste ondertiteling.

De Ziggo Mediabox op Philips tv 65 oled 854 heeft op Netflix kanaal 150 van Ziggo de grootste ondertiteling.

De Netflix app op de Philips tv met draadloos internet geeft de kleinste ondertiteling.

Meerdere keren opnieuw ingsteld. Iedere keer het bericht dat de gewijzigde instelling is opgeslagen.
De wijziging van de ondertiteling geeft toch verschillende resultaten.

Wat is de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

wil42 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 21:03:
In Netflix account grootte ondertiteling aangepast, de middelste A.

1 Sony tv, KDL WE610, draadloos internet heeft extreem kleine ondertiteling, kleiner dan de kleinste A in het Netfix account.

De bekabelde Sony, KDL WE610, heeft grootste ondertiteling.

De Ziggo Mediabox op Philips tv 65 oled 854 heeft op Netflix kanaal 150 van Ziggo de grootste ondertiteling.

De Netflix app op de Philips tv met draadloos internet geeft de kleinste ondertiteling.

Meerdere keren opnieuw ingsteld. Iedere keer het bericht dat de gewijzigde instelling is opgeslagen.
De wijziging van de ondertiteling geeft toch verschillende resultaten.

Wat is de oplossing?
Op alle appraten de Netflix app herstarten. Of het apparaat opnieuw starten. Dan zou het moeten werken.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Pagina: 1