Hallo heeft iemand een oplossing gevonden bij Netflix voor de ondertitels, BIj Dolby Vision.
Dit is super irritant, veelte fel, onkijkbaar.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
hoe?BioHazard schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:30:
Ik heb Netflix subtitles transparant gemaakt via de opties op de website. Een stuk fijner, want het contrast tussen subs en het normale beeld was op mijn OLED echt intens.
Via deze link: https://www.netflix.com/SubtitlePreferences?fullpage=true
meh.
[ Voor 22% gewijzigd door Arjan90 op 03-01-2020 21:10 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Klik op de kleur en kies dan Semi Transparant.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Wit transparant gaat dus niet zonder balk?BioHazard schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:57:
[...]
Klik op de kleur en kies dan Semi Transparant.
Zou jij (en iedereen die dit ervaart) hiervoor contact willen opnemen met de klantenservice? Dit is namelijk een irritant probleem op o.a. Android TV en hoe meer mensen dit rapporteren hoe beter.Snake_Eye schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:22:
Hallo heeft iemand een oplossing gevonden bij Netflix voor de ondertitels, BIj Dolby Vision.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Ik heb geen streamingsdiensten meer. Gewoon te weinig content per streamings dienst naar mijn smaak. Er komen meer series en films uit India bij Netflix, wat voor mij niet interessant is. Prime had ik ook, maar deze is ook van de hand gedaan. Zo ook Disney+. Als er 1 streamingsdienst was met alle content, dan was het wel leuk, maar zo niet meer met al die versplintering van streamingsdiensten.Sorcerer8472 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:32:
[...]
Zou jij (en iedereen die dit ervaart) hiervoor contact willen opnemen met de klantenservice? Dit is namelijk een irritant probleem op o.a. Android TV en hoe meer mensen dit rapporteren hoe beter.
Semi-transparant werkt idd, alleen is bij normale content de ondertiteling dan soms te donker.
Sorry voor de topic-bump maar dit leek me een relevante plek om het te melden aangezien ze het nog steeds niet hebben opgelost en hun concurrenten het wél goed doen bij HDR (Prime Video bijv.)
[ Voor 8% gewijzigd door Snake_Eye op 28-04-2020 18:34 ]
Op alle appraten de Netflix app herstarten. Of het apparaat opnieuw starten. Dan zou het moeten werken.wil42 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 21:03:
In Netflix account grootte ondertiteling aangepast, de middelste A.
1 Sony tv, KDL WE610, draadloos internet heeft extreem kleine ondertiteling, kleiner dan de kleinste A in het Netfix account.
De bekabelde Sony, KDL WE610, heeft grootste ondertiteling.
De Ziggo Mediabox op Philips tv 65 oled 854 heeft op Netflix kanaal 150 van Ziggo de grootste ondertiteling.
De Netflix app op de Philips tv met draadloos internet geeft de kleinste ondertiteling.
Meerdere keren opnieuw ingsteld. Iedere keer het bericht dat de gewijzigde instelling is opgeslagen.
De wijziging van de ondertiteling geeft toch verschillende resultaten.
Wat is de oplossing?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq