Geüpgradede herinneringen (iOS 13 & macOS 10.15 Catalina)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoos
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-09 23:58
Bij ons op de zaak gebruiken we herinneringen van apple. Nu draait dit op diverse devices nu hebben we dit omzet naar "Geüpgradede herinneringen".

Echter blijken de 2 iMacs die voor verkoop gebruikt worden niet geüpdatet te kunnen worden naar Catalina (iMac mid'11).

We krijgen nu op deze iMacs de herinneringen niet meer. Is hij nog een oplossing voor?

Onderstaande info kwam ik tegen, maar ik kan me niet voorstellen dat het echt niet mogelijk is.
Belangrijk: Geüpgradede herinneringen zijn niet compatibel met eerdere versies van iOS en macOS. Als u de herinneringen upgradet op uw iPhone met iOS 13, kunt u die herinneringen niet openen op een iPad of Mac met dezelfde iCloud-account totdat iPadOS en macOS 10.15 Catalina beschikbaar zijn. Gedeelde herinneringen zijn evenmin toegankelijk voor gebruikers die eerdere versies van iOS en macOS hebben totdat ze een upgrade uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Andere iMacs kopen? Er staat toch heel duidelijk met het woordje belangrijk er bij dat het niet mogelijk is.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57

nelizmastr

Goed wies kapot

Je kan de iMacs over een tijdje wel upgraden als de stabiele versie van de Catalina patcher uit is van Dosdude1. Echter, omdat het hier zakelijk gebruik betreft en een productie omgeving, zou ik de iMacs vervangen. Na 8 jaar zijn ze toch al ruimschoots afgeschreven.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:08

JB

Cédric roelt!

nelizmastr schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:36:
Je kan de iMacs over een tijdje wel upgraden als de stabiele versie van de Catalina patcher uit is van Dosdude1. Echter, omdat het hier zakelijk gebruik betreft en een productie omgeving, zou ik de iMacs vervangen. Na 8 jaar zijn ze toch al ruimschoots afgeschreven.
Dat zal dan toch liggen aan de GPU? Of waren deze iMacs al succesvol gepatched? Mojave was ook niet mogelijk op de meeste iMac mid 2011 modellen ivm Radeon kaarten.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57

nelizmastr

Goed wies kapot

JB schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:23:
[...]

Dat zal dan toch liggen aan de GPU? Of waren deze iMacs al succesvol gepatched? Mojave was ook niet mogelijk op de meeste iMac mid 2011 modellen ivm Radeon kaarten.
Scherp. De 5xxx en 6xxx radeon kaarten werken idd niet. Je zal dan een MXM kaart moeten halen met een Nvidia Kepler GPU.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlorisVN
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:44
Ik heb in div. 2011 iMac's inmiddels de GPU geupgrade naar een compatible nvidia kaart.
Sinds kort is er ook een EFI bootscreen mod beschikbaar gesteld.

Voor meer info hierover adviseer ik je eens te kijken op deze link :
https://forums.macrumors....ics-card-upgrade.1596614/

Mojave/Catalina werkt na upgrade naar een metal video kaart, en de dosdude1 patcher weer uitstekend op deze iMac's ;)
Wel core i7 modellen getest, met 16 en 32GB ram + SSD ;) :+

meer vragen kan je me ook altijd een dm sturen indien gewenst..

[ Voor 6% gewijzigd door FlorisVN op 09-10-2019 11:06 ]

Pagina: 1