Bij ons op de zaak gebruiken we herinneringen van apple. Nu draait dit op diverse devices nu hebben we dit omzet naar "Geüpgradede herinneringen".
Echter blijken de 2 iMacs die voor verkoop gebruikt worden niet geüpdatet te kunnen worden naar Catalina (iMac mid'11).
We krijgen nu op deze iMacs de herinneringen niet meer. Is hij nog een oplossing voor?
Onderstaande info kwam ik tegen, maar ik kan me niet voorstellen dat het echt niet mogelijk is.
Echter blijken de 2 iMacs die voor verkoop gebruikt worden niet geüpdatet te kunnen worden naar Catalina (iMac mid'11).
We krijgen nu op deze iMacs de herinneringen niet meer. Is hij nog een oplossing voor?
Onderstaande info kwam ik tegen, maar ik kan me niet voorstellen dat het echt niet mogelijk is.
Belangrijk: Geüpgradede herinneringen zijn niet compatibel met eerdere versies van iOS en macOS. Als u de herinneringen upgradet op uw iPhone met iOS 13, kunt u die herinneringen niet openen op een iPad of Mac met dezelfde iCloud-account totdat iPadOS en macOS 10.15 Catalina beschikbaar zijn. Gedeelde herinneringen zijn evenmin toegankelijk voor gebruikers die eerdere versies van iOS en macOS hebben totdat ze een upgrade uitvoeren.