I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.
Vraag
Alle reacties
Waar zie je dat het scherm niet herkend wordt?
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Scherm loshalen is niet zo lastig, je moet alleen wel voorzichtig zijn omdat alles aan elkaar geklikt zit met dun plastic.
1: Verwijder de schoefjes (indien aanwezig) zitten normaal onder rubberen dopjes op de hoeken.
2: De plastic rand aan de voorkant zit vastgeklikt en kan je voorzichtig losklikken. Probeer met een dun plastic voorwerp voorzichtig achter de rand te komen om deze los te klikken.

Verder denk ik niet dat het aandrukken van de connector aan de achterzijde van het scherm wat oplevert, deze zit normaal stevig vast geklikt en daarover een stukje tape.
Wat wel kan is dat de kabel defect is maar meestal uit zich dat in gekke strepen\kleuren vooral wanneer je het aan het scherm zit.
Als je goed kijkt met een zaklamp op het scherm, zie je dan niet alles heel donker op het scherm staan? Dat kan betekenen dat je backlight stuk is.
1: Verwijder de schoefjes (indien aanwezig) zitten normaal onder rubberen dopjes op de hoeken.
2: De plastic rand aan de voorkant zit vastgeklikt en kan je voorzichtig losklikken. Probeer met een dun plastic voorwerp voorzichtig achter de rand te komen om deze los te klikken.

Verder denk ik niet dat het aandrukken van de connector aan de achterzijde van het scherm wat oplevert, deze zit normaal stevig vast geklikt en daarover een stukje tape.
Wat wel kan is dat de kabel defect is maar meestal uit zich dat in gekke strepen\kleuren vooral wanneer je het aan het scherm zit.
Als je goed kijkt met een zaklamp op het scherm, zie je dan niet alles heel donker op het scherm staan? Dat kan betekenen dat je backlight stuk is.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Op de televisie... edit: no primary output-The_Mask- schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:00:
Waar zie je dat het scherm niet herkend wordt?
In principe weet ik dit alles, maar er zitten geen rubberen dopjes op, wel rubberen streepjes, maar daar zit geen schroefje onder. Er zijn wel 2 rondjes onderin, net niet op de hoeken, wel zichtbaar, maar die lijken van het zelfde plastic als de rest van de rand. Die krijg ik er niet uit zonder ze te slopen. Tenzij iemand me kan vertellen hoe?Axewi schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:17:
Scherm loshalen is niet zo lastig, je moet alleen wel voorzichtig zijn omdat alles aan elkaar geklikt zit met dun plastic.
[Afbeelding]
Defecte kabel... zou dan de stroom kabel zijn, hij heeft nm wel eerst een paar keer gehapert door de tijd, maar alleen wel / niet werken. En bij aansluiten op een tv als monitor en dan op OpenSuse in systeem instellingen, display and monitor, wordt alleen de tv nog herkend. In het verleden de interne monitor hier wel ook gezien.
[ Voor 82% gewijzigd door onetime op 08-10-2019 21:41 ]
I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.
Heb je daar een foto van?onetime schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:48:
In principe weet ik dit alles, maar er zitten geen rubberen dopjes op, wel rubberen streepjes, maar daar zit geen schroefje onder. Er zijn wel 2 rondjes onderin, net niet op de hoeken, wel zichtbaar, maar die lijken van het zelfde plastic als de rest van de rand. Die krijg ik er niet uit zonder ze te slopen. Tenzij iemand me kan vertellen hoe?
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Dit filmpje YouTube: Toshiba Satellite S55-b Laptop Screen Replacement Procedure is een tutorial voor een ander (vergelijkbaar) Toshiba model en daar zitten de schroeven onder de zwarte rondjes
Bij sommige laptops moet je gewoon voorzichtig de bezel losmaken. Er zitten dan geen schroeven in, maar er zit dan zeg maar een naad tussen bezel en backcover. Als je dus de bezel los weet te maken (vaak een beetje pulken met je handen of voorzichtig een met een pasje o.i.d. Je hebt wel wat oefening nodig. Ik heb al een paar LCD's vervangen, maar bij mij gaan de plastic nokjes vaak kapot.
Pagina: 1