Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor video editing 1080p

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 09:47
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Dient om op de baan mijn werk als Senior system Engineer uit te voeren.
Dus remote desktop, office werk, mail, ...
Thuis zou deze laptop via thunderbolt dock worden gebruikt om video editing (1080p) in davince resolve te doen. En dus mijn workstation thuis vervangen.

Wat is je budget?
1000-2000 euro excl. btw.
Ik kan elke laptop van de lijst binnen budget verkrijgen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja de laptop wordt overdag meegenomen van klant naar klant.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Bij voorkeur een HP omdat ik zelf HP herstellingen mag & kan uitvoeren.
Scherm dient 1920x1080 te zijn. Dit om schalingsproblemen met dock en externe elitedisplay s14 te voorkomen.

Zelf dacht ik aan 1 van deze machines:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1LaptopsHP EliteBook 850 G6 6YP87AW€ 1.972,23€ 1.972,23
1LaptopsHP EliteBook 1050 G1 1050 G1€ 2.233,66€ 2.233,66
1LaptopsHP ZBook Studio G5 (2ZC50EA)€ 1.836,50€ 1.836,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 6.042,39

Eerste keuze was de HP 1050G1. Nadeel van dit toestel is dat deze niet meer de oude HP docking poort connector zoals de HP 850 G6 heeft. De oude connector wordt namelijk nog gebruikt op het werk terwijl de thunderbolt docks altijd bezet zijn.

De HP 850 G6 valt dan weer af wegens geen gpu buiten die op de processor.

Alle reacties

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Dan blijft er toch maar 1 keuze over?
Of je moet een thunderbolt dock bij kopen, of eigenlijk moet je werkgever die aanschaffen als jij je werk anders niet kan doen.
Daarnaast is die 1050g1 zo te zien niet of erg slecht verkrijgbaar, nog iets om in overweging te nemen.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 09:47
Niet echt.
Heb geen idee of een nvidia 1050 voldoende is en Of de P1000 of P2000 Quadro beter of slechts is voor video bewerking.