DirectX 8.0 voor Voodoo 2 SLI ?

Pagina: 1
Acties:

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:52

Booster

Superuser

Topicstarter
Ik ben nu in 3 dagen al 2 spellen tegengekomen die persee DX8 nodig hadden.

Maar ik zit hier nog met 2 Voodoo 2tjes (diamond 12 meg) in SLI-mode, en ik heb her en der vernomen dat DX8 niet zo goed is voor mijn ouwe kaarten...

Dus heeft er misschien iemand ervaring met SX8 voor Voodoo 2's?
Loopt het beter/slechter als DX7a?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Neej werkt niet echt super... veel gezeik... heb hier nog een heeel oud systeempie staan met die kaart erin maar ik hou het lekker bij dx7a... dan maar geen max payne op een pII 266 ;)

Verwijderd

Christ, ben je nog steeds wakker :-)

Verwijderd

Haha tuurlijk! De Die Hard Tweaker ;)

Verwijderd

I'm out, waag het niet morgen te laat te komen, dan zwaait er wat >:)

Verwijderd

Haha i wont.... moet morgen fix lang werken!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

[off-topic]Sjees... ga lekker chatten op ICQ of IRC of iets dergelijks... ;)[/of-topic]

Die V2's in SLI zijn rijp voor het museum. Ze stammen uit de tijd dat Glide "roeleerde" :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:00

4POX

Everybody is wired

Op dinsdag 31 juli 2001 03:10 schreef Tachyon het volgende:
[off-topic]Sjees... ga lekker chatten op ICQ of IRC of iets dergelijks... ;)[/of-topic]

Die V2's in SLI zijn rijp voor het museum. Ze stammen uit de tijd dat Glide "roeleerde" :)
Niet, Die kaarten konden prestaties neerzetten zonder dat je een kei van een CPU moet hebben.

Alleen die nieuwe spellen worden een probleem.. :(

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

2 Voodoo 2z draaiden wel phat veel beter dan een S540 of een TNT Ultra... Maar ja new games? No way ;).. btw, volgende keer zullen we op icq verder gaan hoor ;)

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ik heb het ondertussen ff getest, Max Payne moet inderdaad wachten (het loopt wel, maar niet 'vloeiend' :))

En 2xV2 roelt idd best wel... 70 fps in CS op een 300 Mhz machientje, en niet lager dan 25 bij een smoke-grenade op highest detail.

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
Op dinsdag 31 juli 2001 09:27 schreef NFA-DK het volgende:
2 Voodoo 2z draaiden wel phat veel beter dan een S540 of een TNT Ultra... Maar ja new games? No way ;).. btw, volgende keer zullen we op icq verder gaan hoor ;)
ik dnek niet dat ie een tnt2 ultra er uit loopt, maar hij zal idd niet ver achter lopen. perfecte kaartjes waren het...

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:32

Epsilon

kwa framerate loopt hij niet achter, zelfs voor
maar de kwaliteit zuigt kont grote tijd. Dat was de truc van de voodoo's. Die haalde dingen van het beeld weg. (dmv mist ed)

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 20:09 schreef qrazi het volgende:
ik dnek niet dat ie een tnt2 ultra er uit loopt, maar hij zal idd niet ver achter lopen. perfecte kaartjes waren het...
Uhm 2 Voodoo's in SLI trekken een TNT2 ultra eruit zover ik weet, alleen het is niet 32 bit, maar 16 :)

Maar dat boeit mij niet zo...

Verwijderd

Read mmy story.. ik zei ook niet dattie sneller was als een TNT2 !! maar als een TNT Ultra.. die stelt nix voor bij 2 voodooz 2z.... En zelfs een TNT 2 kan die idd aan qua snelheid..

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ja dat heb ik gelezen, maar ik wilde aangegeven dat een TNT2 dan dus al wel 32 bit heeft en een voodoo niet...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb mijn V2 SLI's (2xCreative V2 12MB) weer in mijn oude P3 500Mhz/128MB gezet..enneuh UT loopt als een trein op 1024x768x16 bits. :) Leuk wanneer er iemand langs komt...blij dat ik ze nooit weggegooid heb.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1