Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal het vooral gaan gebruiken om te gamen, de meest recente en aankomende games (Assassins Creed, Doom Eternal, Cyberpunk, enz.)
Daarnaast ook voor het ontwikkelen van software en websites.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is 2000 euro, maar dat hoeft natuurlijk niet allemaal op.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur en opslag heb ik al, hoewel ik er nog een SSD bij wil hebben die dus ook in het lijstje staat.
Met dit scherm:
Wat denk je allemaal nodig te hebben en heb je nog merk voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een bepaald merk, AMD processors doen het momenteel goed en de 2070 super is wat mij betreft een van de betere kaartkeuzes momenteel (toch wat sterker dan een 5700 xt en wat minder issues als ik de ervaringen online zo lees)
Ik heb tot nu toe dit lijstje opgesteld:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zal goed moeten werken op 1440p, ben voorlopig niet van plan om over te stappen naar 4k.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kijken of ik toch niet ergens een switch kan maken naar een beter product met een vergelijkbare prijs, of een vergelijkbaar product met een lagere prijs.
Ook graag een mening over de 'beste' indeling wat betreft ventilatoren. Momenteel heb ik als plan 3x 120mm voor invoer aan de voorkant, 2x 120mm uitvoer van de waterkoeling aan de bovenkant en dan eventueel nog een 120mm aan de achterkant voor uitvoer. Is dat een goede combinatie, of zou ik beter de fan aan de achterkant weg kunnen laten zodat er meer invoer is dan uitvoer (wat betreft stofontwikkeling misschien wel handig).
Tot slot ga ik sowieso nog wachten tot eind november vanwege black friday en cyber monday. Als iemand nog een goede tip heeft voor eventuele verbeteringen die dan mogelijk met een goede korting te krijgen zijn, dan hoor ik het graag.
Ik zal het vooral gaan gebruiken om te gamen, de meest recente en aankomende games (Assassins Creed, Doom Eternal, Cyberpunk, enz.)
Daarnaast ook voor het ontwikkelen van software en websites.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is 2000 euro, maar dat hoeft natuurlijk niet allemaal op.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur en opslag heb ik al, hoewel ik er nog een SSD bij wil hebben die dus ook in het lijstje staat.
Met dit scherm:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | AOC AG271QX Zwart, Rood | € 358,16 | € 358,16 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben en heb je nog merk voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een bepaald merk, AMD processors doen het momenteel goed en de 2070 super is wat mij betreft een van de betere kaartkeuzes momenteel (toch wat sterker dan een 5700 xt en wat minder issues als ik de ervaringen online zo lees)
Ik heb tot nu toe dit lijstje opgesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 130,99 | € 130,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 625,- | € 625,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify S2 White - TG | € 150,93 | € 150,93 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X52 (met AM4 support) | € 131,44 | € 131,44 |
| 1 | Ventilatoren | Fractal Design Prisma AL-12 PWM (3 stuks), 120mm | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D30AESB | € 144,- | € 144,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,90 | € 80,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 122,50 | € 122,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.777,76 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zal goed moeten werken op 1440p, ben voorlopig niet van plan om over te stappen naar 4k.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kijken of ik toch niet ergens een switch kan maken naar een beter product met een vergelijkbare prijs, of een vergelijkbaar product met een lagere prijs.
Ook graag een mening over de 'beste' indeling wat betreft ventilatoren. Momenteel heb ik als plan 3x 120mm voor invoer aan de voorkant, 2x 120mm uitvoer van de waterkoeling aan de bovenkant en dan eventueel nog een 120mm aan de achterkant voor uitvoer. Is dat een goede combinatie, of zou ik beter de fan aan de achterkant weg kunnen laten zodat er meer invoer is dan uitvoer (wat betreft stofontwikkeling misschien wel handig).
Tot slot ga ik sowieso nog wachten tot eind november vanwege black friday en cyber monday. Als iemand nog een goede tip heeft voor eventuele verbeteringen die dan mogelijk met een goede korting te krijgen zijn, dan hoor ik het graag.