Vraag

• McCarren
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 07-09-2020
Hai,
Ik zou graag een Ryzen 3600 kopen en de Asrock B450M pro 4 er bij doen, maar met welke BIOS versie komt deze board tegenwoordig? Want ik heb niet echt zin om een week of twee te wachten om een 2de CPU van AMD te krijgen om hem te updaten, of is er sowiezo een andere manier?
thx.

Beste antwoord (via McCarren op 08-10-2019 13:04)

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 27-11 19:19
BIOS update service bij Azerty is bijvoorbeeld 9 euro. Kun je dat niet missen?

Alle reacties

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 13-11 18:01

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Allereerst welkom op Tweakers.
Dit is wel een typische vraag die je met een paar seconden googlen kan beäntwooorden, dus wat heb je zelf al geprobeerd?

Hint: zoek eens op je mobo type met 'usb bios flash' erbij.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• bitshape
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

McCarren schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:10:
Hai,
Ik zou graag een Ryzen 3600 kopen en de Asrock B450M pro 4 er bij doen, maar met welke BIOS versie komt deze board tegenwoordig? Want ik heb niet echt zin om een week of twee te wachten om een 2de CPU van AMD te krijgen om hem te updaten, of is er sowiezo een andere manier?
thx.
Vraag je leverancier of die je mobo wil updaten.

specs

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 27-11 19:19
BIOS update service bij Azerty is bijvoorbeeld 9 euro. Kun je dat niet missen?

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 00:20
Waarom niet pricewatch: MSI B450M PRO-VDH Max? Dan werkt het uit de doos.

• McCarren
Werkt Usb flash Zonder ondersteunde CPU dan? @Wintervacht

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 26-11 10:22
En op de site van ASROCK heb je zelfs een heel mooi overzicht.

https://www.asrock.com/support/cpu.asp?s=AM4&u=607

Hier zie je precies welke BIOS je nodig hebt voor welk moederbord of dat hij al out of the box ondersteund is.

[Voor 32% gewijzigd door Wylana op 08-10-2019 13:23]

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• McCarren
@Wylana mijn pint was niet Welk bios ik nodig had, dat weet ik, gewoon of het out of the box al was of dat er iets anders moest gebeuren, en ik heb mijn keuze al gemaakt dus de topic hoeft geen andere reacties meer te krijgen,
Bedankt voor de hulp

• freubelaarisbak
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 05-11 22:09
Ik heb deze bij Azerty gekocht en hij was al voorzien van een werkende BIOS. (Dit heb ik vooraf gecheckt met Azerty)

Werkte dus out of the box met de Ryzen 3600

• McCarren
@freubelaarisbak Echt? dat is nieuw dan. of had je wat extra betaald voor hun om de update te doen? Thx
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee