Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11 15:53

nitrodesign

There is more joy on a ...

Topicstarter
Ik ben wat aan het stoeien met IFTTT en heb een nieuwe Applet gemaakt. Op het moment als ik een agenda item toevoeg aan mijn agenda dan wordt er een push notificatie gestuurd vanuit IFTTT. Op het moment als mijn vriendin een agenda item toevoegt gebeurd er het zelfde.

De rede waarom ik dit via IFTTT heb gemaakt is, omdat wij beide een iPhone hebben maar een Gmail account (Google Calendar). Ik weet als je beide gebruikt maakt van een iCloud agenda dat dit probleem opgelost is en krijg je meteen een notificatie.

Het aanmaken van de IFTTT Applet functioneert, alleen het probleem is dat ik nergens kan instellen wanneer die de notificatie moet sturen. De eerste keer dat ik de Applet heb gemaakt, krijg ik direct na het aanmaken van een agenda item een notificatie. Hierna nog een agenda item aangemaakt en krijg ik pas naar 2 uur een notificatie. Is dit op een of andere manier automatisch op te lossen?
Je kan wel handmatig een check doen, op dan moment krijg je wel een notificatie. Deze check staat onder: My Applets --> Applet die van toepassing is --> Settings --> Check Now.

Ik kan ook nergens vinden wat de standaard refresh tijd is voor het versturen van de notificaties.
Volgens de check now knop staat er: "This connection usually runs within a few seconds", maar dat klopt i.i.g. niet.

Een andere optie zou zijn, alleen weet ik niet hoe dit te bouwen is. Als je een nieuwe IFTTT maakt die zegt, ik wil een button maken, en als ik daar op druk, dan moet die de "Check Now" functie gebruiken.

Je kan namelijk zo'n button toevoegen aan je start scherm van je iPhone.

Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo