Toon posts:

Streamen naar 4 TV's, verschillende presentaties, vanuit 1pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• oOFreAkNOo
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 23-12-2019
Goedemorgen allen,

Ik ben al een tijdje bezig met een alternatief van de huidige narrowcasting omdat dit niet goed werkt. De situatie is als volgt:

2 zalen met 4 monitoren (geen wifi, wel HD)
Desktop

De 4 monitoren hebben 2 verschillende presentaties/narrowcasting

De presentaties veranderen om de 3 weken, het moet makkelijk (lees praktisch) werken zijn

Hamvraag: Ik wil vanuit mijn desktop het liefst een draadloze verbinding hebben met de TV's. Vanuit daar wil ik snel een presentatie kunnen wijzigen. Powerpoint op een USB zetten is lelijk want wanneer je het rendert naar MP4, begint die om de minuut opnieuw met een zwart scherm =>amateuristisch, Google Presentaties schiet tekort (idd, 1 zaal heeft verbinding met een andere computer, heel omslachtig maar met een reden die ik jullie niet laat vervelen)

Hopelijk heb ik het vrij duidelijk uiteen gezet. Als(!) de beste manier is om er 'smart TV's' van te maken, wat is dan vervolgens de vervolgstap om vanuit de pc te werken en live presentaties/newsfeed te wijzigen?

Zeer veel dank alvast voor de moeite. Hopelijk weten jullie meer dan ik :)

Alle reacties

• jvanhambelgium
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 10:48
BARCO ClickShare producten ?

https://www.barco.com/nl/clickshare

Vb instap-model CS100

Kost wel een centje, maar voor bedrijfsdoeleinden gewoon "onkosten"

• Quantor
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Slim maken door een Pi eraan te hangen? En van daar uit mag je het zelf gaan proberen. Ik gebruik voor een sportclub Yodeck.com icm een Pi, maar dat is dus wel incl wifi + internet (en 1 scherm gratis, meer is betalen)

[Voor 69% gewijzigd door Quantor op 18-10-2019 16:07]

Speelt padel!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee